English

انتقاد تُند رئیس سابق سیا از رئیس جمهور تاجر

جان برنان : بی‌ثباتی، بی‌عرضگی، بی‌تجربگی و بی‌اخلاقی ترامپ کار دست آمریکا می‌دهد

جان برنان رئیس سابق اطلاعات مرکزی آمریکا ( سیا) پیش بینی کرد که امروزه دونالد ترامپ به دلیل ویژگی هایی شخصیتی بی ثبات و فقدان تجربه در واکنش به مسائل بین المللی پیش رو با دشواری های زیادی روبرو است.

جان برنان : بی‌ثباتی، بی‌عرضگی، بی‌تجربگی و بی‌اخلاقی ترامپ کار دست آمریکا می‌دهد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری هیل، جان برنان، رئیس سابق سیا در مصاحبه‌ای با شبکه خبری ام.اس.ان.بی.سی گفت: دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا برای به دست گرفتن فعالیت‌های مربوط به فرماندهی کل به ویژه در رویارویی با تهاجم‌های رو به رشد نظامی از سوی کره شمالی و روسیه ناکام مانده است.

واکنش تند رئیس سابق سیا از ترامپ

وی ادامه داد: بر کسی پوشیده نیست که ترامپ کارآمدی و تجربه کافی را در رویارویی با مسائلی که برای کشور به وجود آمده، ندارد و من فکر می‌کنم که باید کاری کرد. کشور ما به اعتمادی نیاز دارد تا بتواند با افرادی چون ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه که قدرت‌نمایی نظامی می‌کند، روبرو شود. با کشوری چون کره شمالی روبرو شود و با آن مقابله کند. اگر کسی دارای شخصیتی بی‌ثبات، بی‌تجربه و ناکارآمد را در کاخ سفید داشته باشیم، با دشواری زیادی روبرو خواهیم بود.

رئیس سابق سیا همچنین به این مساله اشاره کرد که ترامپ در توئیت‌هایش بجای واکنش به پوتین، درباره الک بالدوین، بازیگر هالیوودی به اظهار نظر می‌پردازد.

پوتین گفته که سیستم‌های موشکی روسیه را ارتقا داده و مدعی شده که می‌تواند با این موشک‌ها، سیستم‌های دفاعی موشکی آمریکا را بلا استفاده کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه