English

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای مدعی شد

رهگیری یک فروند پهپاد ایرانی در سوریه توسط رژیم صهیونیستی

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای مدعی شده یک فروند پهپاد ایرانی را در سوریه رهگیری کرده و به مواضعی در داخل سوریه حمله کرده است. منابع ایرانی هنوز این خبر را تأیید نکرده‌اند.

رهگیری یک فروند پهپاد ایرانی در سوریه توسط رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری موج، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای مدعی شده یک فروند پهپاد ایرانی را در سوریه رهگیری کرده و به مواضعی در داخل سوریه حمله کرده است. منابع ایرانی هنوز این خبر را تأیید نکرده‌اند. 

جنگنده اف‌16 رژیم صهیونیستی در نزدیکی «الجلیل» در جولان سقوط کرد

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنین گفت که یک فروند جنگنده اف‌16 این رژیم در نزدیکی «الجلیل» در جولان سقوط کرده است. رژیم صهیونیستی مدعی شده که خلبان‌های این جنگندها ایجکت کرده و به سلامت فرود آمده‌اند. 

دلیل سقوط این جنگنده هنوز مشخص نیست. تلویزیون دولتی سوریه گفته واحدهای پدافند هوایی این کشور در واکنش به تجاوز رژیم اسرائیل، بیش از یک جنگنده را هدف قرار داده‌اند.

رهگیری یک فروند پهباد ایرانی در سوریه

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نقاطی را در اطراف دمشق هدف حمله موشکی قرار داده‌اند

برخی منابع رسانه‌ای خبرگزاری دولتی سوری- سانا- سه روز پیش اعلام کردند جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نقاطی را در اطراف دمشق هدف حمله موشکی قرار داده‌اند. سوریه همچنین اعلام کرد واحدهای پدافند هوایی این کشور موفق شده‌اند یک هواپیمای جنگنده رژیم صهیونیستی را سرنگون کنند.

دولت سوریه بارها اعلام کرده است رژیم اسرائیل و متحدان منطقه‌ای و غربی آن از گروه‌های تکفیری تروریستی که علیه دولت سوریه می‌جنگند، حمایت می‌کنند. ارتش سوریه همچنین تاکنون بارها محموله‌های تسلیحاتی و مهمات ساخت اسرائیل را از گروه‌های تروریستی در سوریه کشف کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه