English

آسوشیتدپرس:

تعلیق تحریم‌ها به وسیله ترامپ انجام خواهد شد

خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از منابع دولتی آمریکا آعلام کرد که ترامپ روزجمعه تعلیق تحریم‌های ایران را یک بار دیگر تمدید خواهد کرد.

تعلیق تحریم‌ها به وسیله ترامپ انجام خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج، این مقامات که خواستند نامشان فاش نشود اعلام  کردند که تعلیق تحریم‌ها یک بار دیگر در روز جمعه به وسیله ترامپ انجام خواهد شد.

همچنین تحریم‌های جدیدی علیه ایران وضع می‌شود و ترامپ هشدار خواهد داد در  صورت رفع نواقص برجام آمریکا از این توافق خارج خواهد شد.

به  گفته این مقامات ترامپ تا سه ماه ‌آینده فرصت خواهد داد تا  نواقص توافق هسته‌ای ایران برطرف شود. آنها  اعلام کردند که سخنرانی ترامپ درباره برجام با  انتقاد شدید از پاسخ ایران به اعتراضات اخیر در این کشور همراه خواهد بود.

اسحاق  جهانگیری در آستانه اعلام تصمیم ترامپ درباره تمدید تعلیق تحریم‌ها یا بازگرداندن آن  از سوی ترامپ در روز جمعه گفت:با  افتخار به آمریکایی‌ها اعلام می‌کنیم که اگر از برجام خارج شوند این آنها هستند  که ضرر می‌کنند و ما آمادگی کامل برای هر احتمالی را داریم.

 شبکه بی‌بی سی نیز گزارش داد: رئیس‌جمهور آمریکا قرار است هم زمان با تمدید تعلیق تحریم‌های ایران ضرب‌الاجلی را برای کنگره و متحدان اروپایی واشنگتن برای رفع نقص توافق هسته‌ای با ایران تعیین کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی