English

وزیر نفت پیشین ونزوئلا:

رفتار مادورو شبیه شاه هرود است

وزیر نفت پیشین ونزوئلا با انتقاد از عملکرد سیاسی و اقتصادی نیکولاس مادورو، رئیس جمهور این کشور، وی را مشابه هرود دست نشانده حکومت روم در یهودیه دانست.

رفتار مادورو شبیه شاه هرود است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از رویترز، «رافائل رامیرز»، وزیر سابق نفت ونزوئلا مدت‌هاست که رقیب سرسخت «نیکولاس مادورو»، رئیس جمهوری این کشور به شمار می‌رود.

در ماه‌های اخیر، رامیرز مخالفت شدید خود را با اقدامات مادورو که به گفته او باعث شده رکود اقتصادی در کشور شدیدتر شود، ابراز کرده است؛ رکودی که باعث سوءتغذیه، کمبود سراسر مواد غذایی و دارویی شده است.

رامیرز در مقاله‌ای در روزنامه «پانوراما» مادورو را به هرود، پادشاه منصوب شده از سوی حکومت روم در یهودیه که به کشتار کودکان متهم بود،‌ تشبیه کرد و بدون اشاره به نام مادورو نوشته است: شما انقلاب را می‌کشید.

وی افزود: با ترکیبی از غرور، جهل، بی‌کفایتی، بدبینی و بسیاری از بی‌مسئولیتی‌ها، شما به مردم خود سطح غیرقابل تصوری از رنج و تحقیر را تحمیل کرده‌اید.

وی همچنین نزدیکان مادورو را به فساد و استبداد متهم کرد و در ادامه نوشت: اگر هوگو چاوز (رئیس جمهوری فقید ونزوئلا) زنده بود و شاهد این اتفاقات، چه کاری انجام می‌داد؟ چه چیزی به شما می‌گفت؟

وزیر نفت سابق دولت کاراکاس همچنین به مقام‌های ارشد دولت ونزوئلا تاکید کرده تا پیش از آنکه دیر شود، در مقابل اقدامات مادورو بایستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه