English

در واکنش به اقدام ترامپ؛

رهبران فلسطین امروز درباره توافق اسلو تصمیم گیری می کنند

رهبران فلسطین برای مقابله با اقدام ترامپ درباره قدس امروز درباره پایبندی یا تعلیق توافق اسلو تصمیم گیری می کنند.

رهبران فلسطین امروز درباره توافق اسلو تصمیم گیری می کنند

به گزارش خبرگزاری موج،  به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای الحیاة، یکی از رهبران برجسته فلسطین در سازمان آزادی بخش فلسطین که چهره‌ای نزدیک به محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نیز هست، اظهار داشت: عباس در نشست عصر امروز(دوشنبه) خواسته‌ها و اقداماتی که در سخنرانی‌اش در کنفرانس فوق العاده سران کشورهای اسلامی در استانبول مطرح کرد را به تصمیمات تبدیل خواهد کرد.

عباس در سخنرانی‌اش در چهارشنبه گذشته با تاکید بر اینکه باید موضعگیری‌ها و اقدامات سیاسی و اقتصادی در برابر اسرائیل در پیش گرفته شود، از کشورهای جهان خواست در به رسمیت شناختن اسرائیل تا زمانی که بر نقض اصول و قوانین بین المللی تاکید دارد، تجدیدنظر کنند.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد، برای باطل کردن تصمیمات آمریکا در مورد قدس، پیش نویس قطعنامه‌هایی را به شورای امنیت و تمامی نهادهای سازمان ملل و نهادهای دولتی ارائه خواهد کرد.

مسوول فلسطینی که در نشست عصر امروز رهبران فلسطین شرکت خواهد کرد، نیز گفت: عباس در اجرای تمامی اقداماتی که اعلام کرده، جدی است و او هرگز از آنها دست نخواهد کشید حال هزینه این اقدامات هر چقدر هم زیاد باشد.

وی افزود: تاریخ برگزاری نشست شورای مرکزی سازمان آزادی‌بخش فلسطین که شورای قانون‌گذاری کوچکی و حلقه وصلی میان شورای ملی و کمیته اجرایی سازمان محسوب می‌شود، تعیین خواهد شد.

این رهبر فلسطینی با اشاره به دعوت عزام الاحمد، عضو کمیته مرکزی جنبش فتح از حماس و جهاد اسلامی برای شرکت در نشست شورای مرکزی اظهار داشت: نشانه‌های مثبتی از جنبش حماس برای مشارکت با هیاتی سیاسی در این نشست که احتمالا در نیمه اول ماه آتی میلادی برگزار خواهد شد، وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه