English

تصویر ولیعهد عربستان در لبنان به آتش کشیده شد

شب گذشته گروهی از لبنانی ها تصاویر محمد بن سلمان ولیعهد عربستان را در شهر طرابلس و مناطق شمالی لبنان به آتش کشیدند.

تصویر ولیعهد عربستان در لبنان به آتش کشیده شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از «الرأی الیوم»، تصاویر و ویدئوهایی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد شب گذشته شماری از شهروندان لبنانی تصاویر «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان را در شهر طرابلس و مناطقی در شمال لبنان به آتش می کشند.

در پی این ماجرا «نهاد مشنوق» وزیر کشور لبنان در تماس با مسوولان این منطقه از آنها خواسته تمام تصاویر مربوط به محمد بن سلمان را از خیابان ها برداشته تا شاهد اقدامات مشابه نباشد. وزیر کشور لبنان در صفحه توییتر خود هم به آتش زدن تصاویر بن سلمان واکنش نشان داد و گفت که در این برهه حساس چنین اقداماتی مشکوک است و در راستای سیاست بحرانی تر کردن اوضاع صورت گرفته و برخی جریان ها از این طریق می خواهند کشور را وارد بحران تازه ای کنند.

وی همچنین تأکید کرده که این اقدامات نشان دهنده احساس همه مردم طرابلس نسبت به مسوولان سعودی نیست و گفت که از مسوولان امنیتی خواسته است عاملان این اقدامات را شناسایی و بازداشت کنند.

در پی این ماجرا شب گذشته مانند یک هفته گذشته فضای مجازی به میدان جنگ کاربرهای لبنانی و عربستانی تبدیل شده بود، در حالی که شماری از کاربران سعودی خواستار اخراج اتباع لبنانی از عربستان شده بودند، لبنانی ها هم تهدیدهای عربستان علیه بیروت را به سخره گرفته بودند. بعد از استعفای سعد حریری از نخست وزیری لبنان و باقی ماندن مشکوک او در عربستان، فضای مجازی به میدانی برای تقابل عربستانی ها و لبنانی ها تبدیل شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه