English

بانک مرکزی امارات اطلاعات حساب ۱۹ سعودی را از بانک های خود خواستار شد

خبرگزاری رویترز از درخواست بانک مرکزی امارات متحده عربی از بانک‌های این کشور برای دریافت اطلاعات حساب‌های 19 شهروند عربستانی خبر داد.

بانک مرکزی امارات اطلاعات حساب 19 سعودی را از بانک های خود خواستار شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری رویترز به نقل از منابع آگاه نوشت که بانک مرکزی امارات متحده عربی از بانک‌ها و شرکت‌های مالی فعال در این کشور خواست تا اطلاعات حساب‌های بانکی 19 شهروند عربستانی سعودی را ارائه دهند.
مقامات سعودی پیش تر تاکید کرده بودند که تقریبا تمام این افراد در اقدامات اخیر عربستان در مبارزه با فساد بازداشت شده‌اند. در میان این افراد 'ولید بن طلال' شاهزاده میلیارد عربستانی و رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری بین‌المللی 'القابضه' به چشم می خورد.
این منابع تاکید کردند بانک‌های اماراتی به درخواست بانک مرکزی پاسخ مثبت دادند اما از آنها خواسته نشده تا حساب‌های مذکور را بلوکه کنند.
این منابع با اشاره به این که مقامات عربستان سعودی گفته بودند که سعی دارند میلیاردها دلار از دارایی های غیرقانونی ده ها نفر از تجار بازداشت شده را بازپس گیرند، معتقدند که این اقدام امارات بنا به درخواست مسئولان سعودی صورت گرفته اما این سخن تایید نشده است.
این منابع افزودند: عربستان سعودی با دیگر کشورهای عربی خلیج فارس در مورد مسائل حقوقی همکاری دارد که این همکاری ها به عربستان در دست یابی به چنین اطلاعاتی در پرونده ها کمک می کند.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه