English

مردم هرات:

حکمتیار دستش به خون مردم بیگناه آلوده است

مردم شهر هرات در اعتراض به سفر گلبدین حکمتیار رهبر حزب اسلامی افغانستان دست به راهپیمایی زده و او را قصاب مردم بیگناه هرات معرفی کردند.

حکمتیار دستش به خون مردم بیگناه آلوده است

به گزارش خبرگزاری موج، حکمتیار رهبر حزب اسلامی روز گذشته در پی تدابیر شدید امنیتی وارد شهر هرات شد و در مسجد جامع مرکزی این شهر در جمع هوادارنش سخنرانی کرد.

حضور حکمتیار در هرات که مایه نگرانی شهروندان این شهر شده است، اعتراضات مردمی را در پی داشت اما به دلیل تدابیر شدید امنیتی مردم موفق به برگزاری تظاهرات همزمان با حضور حکمتیار در این شهر نشدند.

با این حال، امروز مردم هرات در واکنش به سفر روز گذشته رهبر حزب اسلامی به این ولایت دست به تظاهرات زدند و شعارهای حکمتیار عامل جنگ و ناامنی است را سر دادند.

این  تظاهرات در برابر ساختمان ولایت هرات ادامه دارد. نیروهای پلیس نیز وارد عمل شده‌اند و برای متفرق کردن معترضان تلاش می‌کنند.

معترضان در نزدیکی ساختمان ولایت و دفتر حزب اسلامی تجمع کرده‌اند و شعارهای مرگ برحکمتیار و حامیان او سر می‌دهند.

تظاهرات کنندگان از دولت کابل می‌خواهند تا مانع فعالیت حکمتیار شود.

به نظر تظاهرات کنندگان رهبر حزب اسلامی عامل جنگ‌های داخلی در افغانستان است و برای شعله‌ور کردن آتش فتنه جدیدی در این کشور تلاش می‌کند.

مردم هرات همچنین با شعارهای «جهاد و مبارزه در خون مردم هرات در جوشش است» و «حکمتیار با خونریزی به شهرت رسیده است» انزجار خود را از رهبر حزب اسلامی اعلام کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه