English

اعلام نامزدی پوتین برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۸ روسیه در دو مرحله

منابع آگاه در کاخ کرملین می‌گویند پوتین در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری روسیه نیز شرکت می‌کند و نامزدی او برای این پست در دو مرحله انجام خواهد شد.

اعلام نامزدی پوتین برای انتخابات ریاست جمهوری 2018 روسیه در دو مرحله

به گزارش خبرگزاری موج، روزنامه کامرسانت به نقل از "منبعی آگاه نزدیک به کرملین" فاش کرد: طراحی و تدوین برنامه‌های تبلیغاتی ولادیمیر پوتین برای انتخابات ریاست جمهوری 2018 تقریبا به پایان رسیده است.
این روزنامه روسی آورده است: نامزدی پوتین برای دوره جدید ریاست جمهوری در دو مرحله صورت خواهد گرفت که طبق برنامه کرملین، مرحله اول در ماه نوامبر انجام خواهد گرفت.
به نوشته کامرسانت در این مرحله پوتین علنا اعلام خواهد کرد که با نامزدی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری موافق است.
قبل از آن نیز تعداد زیادی مراسم ویژه برای سازماندهندگان و هم برای رئیس جمهور و دستگاه اجرایی‌اش در قالب تبلیغاتی و معرفی برنامه‌ها برگزار خواهد شد که از جمله آن می‌توان به جشن روز وحدت ملی و همایش جامعه اشاره کرد.
در مرحله دوم ولادیمیر پوتین به عنوان نامزد مستقل معرفی می‌شود تا بار دیگر در راس قدرت سیاسی روسیه قرار گیرد.
بنا بر این گزارش، در برنامه از پیش تعیین شده قرار است تا شرط لازم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در روسیه که جمع آوری امضا از حمایت کنندگان نامزد است در مدت بسیار کوتاهی از از 7 تا 17 دسامبر انجام شود.
دور جدید انتخابات ریاست جمهوری روسیه در سال 2018 میلادی برگزار خواهد شد و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور کنونی روسیه همچنان بالاترین شانس را برای حضور مجدد در کاخ کرملین دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه