English

ناظران از دیدار احتمالی مقتی صدر با سید حسن نصرالله خبر می دهند

یک روزنامه لبنانی گزارش داده که مقتدی صدر رهبر جریان صدر هفته گذشته در سفری چند روزه وارد لبنان شده و احتمالا با سید حسن نصر الله دبیرکل حزب الله لبنان دیدار خواهد کرد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه «النهار» لبنان، مقتدی صدر دو روز پیش در سفری چند روزه وارد لبنان شده است. این روزنامه به نقل از منابع آگاه خود گزارش داده که مقتدی صدر در ضیافت و میزبانی حزب الله لبنان قرار داد و قرار است در این سفر دیدارهای متعددی داشته باشد. النهار گزارش داد با توجه به اینکه مقتدی صدر از خانواده صدر و شرف الدین است و ریشه این خانواده به لبنان باز می گردد، رهبر جریان صدر عراق روز پنجشنبه گذشته به شهرک «شحور» در شهر صور سفر کرده و دیدارهای خانوادگی داشته است. برخی ناظران در منطقه معتقدند که مقتدی صدر احتمالا با سید حسن نصر الله دبیرکل حزب الله لبنان نیز دیدار خواهد کرد و موضوع این دیدار روابط صدر با ایران و نزدیک شدن او به عربستان خواهد بود.

ناظران از دیدار احتمالی مقتی صدر با سید حسن نصرالله خبر می دهند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روزنامه النهار، مقتدی صدر رهبر جریان صدر هفته گذشته در سفری چند روزه وارد لبنان شده و احتمالا با سید حسن نصر الله دبیرکل حزب الله لبنان دیدار خواهد کرد.

این روزنامه افزود: لبنان، مقتدی صدر دو روز پیش در سفری چند روزه وارد لبنان شده است.

این روزنامه به نقل از منابع آگاه خود گزارش داده که مقتدی صدر در ضیافت و میزبانی حزب الله لبنان قرار داد و قرار است در این سفر دیدارهای متعددی داشته باشد.

 النهار گزارش داد با توجه به اینکه مقتدی صدر از خانواده صدر و شرف الدین است و ریشه این خانواده به لبنان باز می گردد، رهبر جریان صدر عراق روز پنجشنبه گذشته به شهرک «شحور» در شهر صور سفر کرده و دیدارهای خانوادگی داشته است.

ناظران معتقدند که مقتدی صدر احتمالا با سید حسن نصر الله دبیرکل حزب الله لبنان نیز دیدار خواهد کرد و موضوع این دیدار روابط صدر با ایران و نزدیک شدن او به عربستان خواهد بود.

مقتدی صدر ماه گذشته در سفر به عربستان با مقامات ریاض از جمله ولی عهد و وزیر دفاع این کشور دیدار و گفت وگو کرده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه