English

شاهزادگان و افسران ناراضی در زندان مخوف محمد بن سلمان

ولیعهد سعودی برای حبس افسران و شاهزادگان طرفدار ولیعهد برکنار شدۀ عربستان، از زندانی سری استفاده کرد.

 شاهزادگان و افسران ناراضی در زندان مخوف محمد بن سلمان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از العالم، وبگاه توییتری "العهد الجدید" که افشاگرِ کودتای محمد بن سلمان علیه محمد بن نایف ولیعهد عربستان بود، این بار به نقل از منابع نزدیک به دربار عربستان فاش کرد که بن سلمان، از یک زندان سری در منطقه القدیه واقع در جنوب غربی ریاض، برای حبس افسران و شاهزادگان طرفدار بن نایف و شماری از افسران نیروی هوایی استفاده کرد.

به نوشتۀ این منبع، شمار افسران حبس شده در این زندان سری که تعدادی از آنان افسران بلندپایه و 2 تن از آنان سرلشکر هستند، بیش از 70 نفر است.

این در حالی است که هنوز سرنوشتِ بن نایف، ولیعهد برکنار شدۀ عربستان نیز مشخص نیست و آخرین باری که در مجامع عمومی دیده شد، روز بیعت با ولیعهد جدید بود و پس از آن فقط چند عکس از وی در اقامتگاهش منتشر شد.

العهد الجدید همچنین فاش کرد که بن سلمان، احتمالاً "عادل الجبیر" وزیر خارجۀ عربستان و "سعود القحطانی" مشاور دربار پادشاه را نیز به بهانۀ ناکامی در مدیریت بحران قطر، برکنار خواهد کرد.

مجلۀ آمریکایی آتلانتیک با تایید این احتمال، تاکید کرد که بن سلمان "خالد بن سلمان" برادر خود را که سفیر عربستان در آمریکاست، به عنوان جایگزین الجبیر در نظر گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی