English

کشته شدن ۳۴ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به شرق رقه

دیده‌بان حقوق‌بشر سوریه اعلام کرد که داعش با حمله به مقرهای ارتش سوریه در شرق رقه، کنترل برخی مناطق را از دست نیروهای دولتی خارج کرده است.

کشته شدن 34 نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به شرق رقه

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، دیده‌بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد: داعش مناطق گسترده‌ای را در شرق رقه از ارتش سوریه پس گرفته و 34 تن از نیروهای دولتی را از پای درآورده است.

به گفته منابع سوری داعش بعد از ضدحمله‌ای در محور معدان در کرانه جنوبی رود فرات کنترل هفت روستا و شهرک را در حومه رقه در دست گرفت.

این منابع می‌گویند داعشی‌ها با تعدادی خودروهای بمب‌گذاری شده به مقرهای نیروهای دولتی سوریه حمله کرده و چند عامل انتحاری این گروه نیز به مواضع ارتش رخنه کرده و مواد منفجره همراه خود را منفجر کردند.

ارتش سوریه اخیرا در اطراف رقه پیشروی‌های چشمگیری محقق کرده بود و روز پنجشنبه نیز توانست داعش را در بادیه سوریه به طور کامل محاصره کند.

حملات گسترده ارتش سوریه علیه داعش در حومه حماه و حمص با پشتیبانی نیروی هوایی روسیه صورت می‌گیرد و به محاصره و عقب‌نشینی داعشی‌ها منجر شده است به ویژه اینکه داعش اوایل اوت شهر استراتژیک السخنه را از دست داد که اولین گذرگاه دفاعی به سمت شهر دیرالزور محسوب می‌شود.

دیرالزور آخرین مرکز استان تحت کنترل داعش در سوریه محسوب می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی