English

ارتش روسیه: تغییراتی ریشه‌ای در نقشه درگیری‌های سوریه ایجاد شده است

ریاست ستاد ارتش روسیه نتایج عملیات ارتش سوریه در تعدادی از مناطق این کشور را بسیار خوب ارزیابی کرد و برای مثال به حلب اشاره کرد که به طور کامل از وجود تروریست‌های داعش پاکسازی شده است.

ارتش روسیه: تغییراتی ریشه‌ای در نقشه درگیری‌های سوریه ایجاد شده است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از شبکه خبری سیریانیوز، رسانه‌های روسی به نقل از سرگئی رودسکوی، رئیس اداره عملیات ستاد ارتش روسیه اعلام کرد: تغییرات ریشه‌ای طی ماه اخیر در سوریه رخ داده است طوری که نیروهای دولتی این کشور توانسته‌اند با پشتیبانی نیروی هوایی ما به موفقیت‌هایی دست یافته و شکست سختی را به داعش در مرکز سوریه وارد کنند و استان حلب را به طور کامل از وجود داعش پاکسازی کنند.

وی گفت: داعش در بخشی از بادیه سوریه در شرق اثریا و عقیربات در استان حماه محاصره شده و نیروی هوایی روسیه پروازهایش را به 60-70 پرواز در روز برای از بین بردن تروریست‌های محاصره شده و افراد مسلحی که تلاش می‌کنند به سمت دیرالزور عقب‌نشینی کنند، افزایش داده است.

ارتش سوریه با کمک جنگنده‌های روسیه عملیات نظامی علیه داعش را در مناطق تحت سیطره‌ این گروه در استان‌های رقه، دیرالزور و حومه شرقی حمص و حماه ادامه داده و توانسته مناطق بسیاری را پس بگیرد.

رودسکوی تأکید کرد که از زمان تشکیل مناطق کاهش تنش در سوریه 14 کاروان انسانی وابسته به سازمان ملل و صلیب سرخ به این مناطق رسیده‌اند.

بیشتر مناطق سوریه شاهد شرایط فاجعه‌بار انسانی به دلیل محاصره هستند و نظام و مخالفان یکدیگر را به ایجاد این فاجعه انسانی متهم می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه