English

رژیم صهیونیستی در مرز با مصر پایگاه مجهز نظامی احداث کرد

منابع اسرائیلی اعلام کردند که این رژیم پادگان جدیدی را در نزدیکی مرزهای مصر ایجاد کرده است که برای آموزش نظامیان هنگ مرزی خود از آن استفاده خواهد شد. این در

رژیم صهیونیستی در مرز با مصر پایگاه مجهز نظامی احداث کرد

به گزارش  خبرگزاری موج به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای افتتاح این پایگاه نظامی به جنوب سرزمین‌های اشغالی رفته بود و در جمع نظامیان حاضر در آنجا گفت: ارتش اسرائیل توانایی و آمادگی شکست هر دشمنی را دارد.

لیبرمن گفت: تمامی کسانی که در رسانه‌ها در مورد آنها اخباری می‌شنویم و ما را تهدید می‌کنند از ایران، لبنان،‌ نوار غزه و هر جای دیگری باید بدانند که هیچ‌کس توانایی مقابله با ارتش اسرائیل را ندارد. ارتش ما امروز قادر است که هر دشمنی را شکست دهد. چه یک یک با آنها روبه‌رو شود و چه آنها به شکل دسته جمعی به ما هجوم آورند اما امیدواریم که به چنین مرحله‌ای وارد نشویم.

او درباره نیروی انسانی فعال در ارتش رژیم صهیونیستی نیز گفت که این ارتش برای ارتقای سطح کیفی نیروهای خود تلاش می‌کند و معتقد است که نیروی نظامی کارآمد بهتر از هر سلاح پیشرفته یا زرادخانه نظامی است.

پایگاه نظامی اسرائیل در مرز غزه نزدیک به 60 میلیون شِکِل (واحد پول اسرائیل) هزینه داشته و امکان آن را دارد که به طور همزمان برای آموزش، برگزاری دوره‌های فرماندهی و انجام دیگر کارهای آموزش نظامی برای چهار هنگ نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه