English

برادر زاده رئیس جمهور سابق یمن:

باید فرودگاه های عربستان و امارات را هدف قرار دهیم

برادر زاده عبدالله صالح رئیس جمهور سابق یمن در یک گفتگوی تلویزیونی در واکنش به بستن فرودگاه صنعا پایتخت این کشور، خواستار حمله به فرودگاه عربستان و امارات شد.

باید فرودگاه های عربستان و امارات را هدف قرار دهیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یحیی محمد عبدالله صالح در گفتگو با شبکه الاتجاه عنوان کرد: بستن فرودگاه صنعا جنایت به حساب می آید و جامعه بین الملل و سازمان ملل در این تجاوز علیه یمن همدست هستند.

وی افزود: اگر می خواهیم فرودگاه صنعا باز شود باید درقابل این تفکر استکباری و عقب مانده، واقعگرا باشیم و راه حل این است که فرودگاههای ریاض، جده، ابوظبی و دبی جزو اهداف نظامی ارتش یمن اعلام شود .

ائتلاف تحت فرماندهی عربستان از آغاز جنگ سه ساله علیه یمن به محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور دست زده است و از جمله اجازه فرود و برخاستن هواپیما از فرودگاه صنعا را نمی دهد.

عربستان همراه با چند کشور دیگر از روز ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرد .

این تجاوز نظامی تاکنون نتیجه ای جز کشتار و زخمی شدن هزاران یمنی و همچنین آواره شدن میلیون ها یمنی و ویرانی زیرساخت های این کشور نداشته است .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه