English

تاثیر سیاست های تحریمی آمریکا علیه روسیه

کارشناسان صنعت نفت بر این امر توافق دارند که تحریم های آمریکا علیه روسیه، "عواقب ناخواسته ای" دارد که می تواند به خود آمریکایی ها، موقعیت های شغلی، همچنین صنعت نفت و گاز جهان ضربه وارد کند.

تاثیر سیاست های تحریمی آمریکا علیه روسیه

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج به نقل از اسپوتنیک، روزنامه فایننشال تایمز نوشت: روسای شرکت های نفتی و نمایندگان صنعت نفت هشدار داده اند که اقدامات تحریمی آمریکا می تواند به رقابت شرکت های آمریکا صدمه بزند به طور بالقوه مانع تولید نفت و گاز نه تنها در روسیه بلکه در کشورهای دیگر شود.

لسلی بایر مدیر انجمن آمریکایی تجهیزات نفتی با ارسال نامه ای به رئیس حزب جمهوریخواه در مجلس نمایندگان آمریکا نوشت: "در تحریم ها تشدید نظر کنید تا از عواقب آن بر حذر شویم".

به نقل از ایشان این تحریم ها موجب ایجاد موانع برای شرکت های آمریکایی در بازارهای جهانی می شود، همچنین باعث "کاهش نیرو و رکود اقتصادی در… جوامع آمریکایی" می گردد.

مجلس سنای ایالات متحده در تاریخ 15 ژوئن لایحه تصویب تحریم های جدید علیه روسیه و ایران را مورد تایید قرار داد.

بر اساس تحریم های جدید، رئیس جمهور آمریکا اقدام به تحریم علیه افرادی که قصد سرمایه گذاری در ساخت و ساز خط لوله صادراتی روسیه بیش از 5 میلیون دلار در سال و یا $ 1 میلیون یکجا را نموده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه