English

ژنرال دوستم همچنان در ترکیه بسر می برد

ژنرلل عبدالرشید دوستم معاون او رئیس جمهور افغانستان که به ترکیه رفته هنوز به کشورش باز نگشته است.

ژنرال دوستم همچنان در ترکیه بسر می برد

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج، ژنرال دوستم در پی برخی اختلافات در کادر رهبری افغانستان به کشور ترکیه سفر و در شهر انقره ساکن شده است.

در همین ارتباط خبرگزاری افغانستان امروز دوشنبه خبر داد: پس از پخش مجدد برخی شایعات در مورد عدم اجازه برای نشست هواپیمای حامل جنرال عبدالرشید دوستم، معاون اول ریاست جمهور در فرودگا شهر مزارشریف، دفتر وی این شایعات را تکدیب و اعلام کرد که  خبر بازگشت ژنرال دوستم به کشور و عزیمت دوباره به ترکیه، واقعیت ندارد.

پس از این که در روزهای گذشته شایعاتی در مورد عدم اجازه برای نشست هواپیمای حامل عبدالرشید دوستم در فرودگاه کابل منتشر و تکذیب شده بود، این بار گزارش هایی در مورد عدم اجازه برای نشست هواپیمای حامل وی در مزارشریف پخش شده است. 

دفتر معاون اول ریاست جمهوری افغانستان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که خبر بازگشت معاون اول ریاست جمهوری به کشور و عزیمت دوباره اش از فضای ولایت بلخ به جمهوری ترکیه واقعیت ندارد و آن را رد می کنیم.

در این بیانیه آمده است که معاون اول ریاست جمهوری هنوز در شهر انقره در جمهوری ترکیه به سر می برد و برای بازگشت به وطن در چند روز آینده، تصمیمی نگرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه