English

رئیس جمهوری بولیوی تهدید به مرگ شد

دولت بولیوی پیام های تهدید به مرگ علیه رئیس جمهوری این کشور را محکوم کرد. این پیام های تهدید به مرگ بعد از حمایت و همبستگی اوو مورالس با مردم ودولت کوبا صورت گرفت.

رئیس جمهوری بولیوی تهدید به مرگ شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری پرنسا لاتینا، 'گیسلا لوپز' وزیر امور ارتباطات بولیوی تهدید به مرگ اوو مورالس را در صفحه توییتر وی محکوم کرد.
وی درکنفرانسی خبری عنوان کرد که پیام های تهدیدآمیزی در صفحه توییتر رئیس جمهوری قرار داده شده واین تهدیدها از سوی راست‌گراهای افراطی است که هدف آنها توهین و بی اعتبار کردن وجهه رئیس جمهوری است که در حال تقویت اتحاد و همگرایی تمامی کشورهای جهان است.
پیش ازاین اندکی پس از آنکه مورالس با مردم کوبا به دنبال تدابیر جدید دولت ترامپ علیه دولت و مردم هاوانا ابراز همبستگی کرد، در شبکه های مجازی پیام های تهدیدآمیزی علیه وی مشاهده شده بود.
این مقام ارشد بولیوی در ادامه گفت که تحقیقات در مورد منشاء این پیام ها علیه مورالس در جریان است.
پایگاه اینترنتی هرالد تریبیون نسخه آمریکای لاتین نیز به نقل از وزیر ارتباطالت بولیوی گزارش داد: دو کاربر پیام های خشونت آمیزی علیه رئیس جمهوری بولیوی در صفحه توییتر وی قرار داده اند.
وی افزود: این پیام ها شامل تهدید مستقیم علیه جان اوو مورالس بوده است.
صفحه رسمی توییتری مورالس در آوریل 2016 به طور رسمی کار خود را آغاز کرد و 194 هزار فالوور دارد.
مورالس اخیرا در صفحه توییتر خود از ایجاد مانع و دیوار برای جلوگیری از مهاجرت انتقاد کرده بود.
در مارس 2016 نیز دولت بولیوی از تهدیدها علیه مورالس در صفحه فیس بوک وی خبر داده بود.
دسامبر گذشته یک دختر 17 ساله با سفارت آمریکا در لاپاز تماس گرفته و داوطلب شده بود که در ازای تامین امنیت جانی برای وی و خانواده اش به مورالس حمله کند. این در حالی است که سفارت آمریکا دولت بولیوی در مورد این تهدید هشدار داد اما مقامات بولیوی نتایج این تحقیقات در مورد این تهدید را اعلام نکردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه