English

لاوروف: روابط مسکو-واشنگتن در شرایط غیرعادی است

وزیر خارجه روسیه ضمن غیرعادی خواندن روابط کنونی مسکو-واشنگتن، ابراز امیدواری کرد که اولین دیدار روسای جمهور دو کشور در آلمان به روشن کردن افق‌های روابط دو طرف کمک کند.

لاوروف: روابط مسکو-واشنگتن در شرایط غیرعادی است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه درباره دیدار قریب‌الوقوع ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور با دونالد ترامپ‌، همتای آمریکایی‌اش در حاشیه نشست گروه بیست در شهر هامبورگ آلمان (که قرار است روزهای هفتم و هشتم ژوئیه جاری برگزار شود)، ابراز امیدواری کرد که اولین دیدار این دو رئیس جمهور به روشن شدن افق‌های روابط دو جانبه مسکو-واشنگتن کمک کند.

لاوروف در ادامه روابط دو کشور در شرایط فعلی را در وضعیت غیرعادی دانست و تاکید کرد، تکیه بر ملاک‌های یک جانبه موجب گسترش تروریسم می‌شود.

مشاور امنیت ملی آمریکا درباره این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: هنوز دستور جلسه برای اولین دیدار روسای جمهور روسیه و آمریکا تعیین نشده است.

وی افزود: همانگونه که پوتین پیشتر گفت، او می‌خواهد آمریکا و  تمامی کشورهای غربی روابط سازنده بیشتری با روسیه داشته باشند و البته آمریکا برای مقابله با آن دسته از اقدامات روسیه که امنیت را مختل می‌کنند، هر اقدامی که لازم باشد انجام خواهد داد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی