English

هراس صهیونیست ها نسبت به استفاده حماس از روش حزب الله

سرویس بین الملل- رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که جنبش حماس از شیوه های جنگی و مبارزاتی حزب الله لبنان در فعالیت های خود در نوار غزه استفاده می کند.

هراس صهیونیست ها نسبت به استفاده حماس از روش حزب الله

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج، مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی، گادی آیزنکوت در سخنانی در کنفرانسی در کانون مطالعات چند منظوره IDC در شهر هرتزلیا افزود که حماس جنگ در داخل مناطق مسکونی را به خوبی یاد گرفته است و اقدام به انتشار و استقرار هزاران موشک کرده که جبهه داخلی رژیم صهیونیستی را تهدید می کند.

آیزنکوت در رابطه با بحران برق نوار غزه هم گفت که اظهارات حماس در این زمینه یک تهدید امنیتی خطرناک است. وی تصریح کرد که کاهش برق ارسالی به نوار غزه مستقیما بر وضعیت صهیونیست ها و چگونگی تامین امنیت اسرائیل تاثیر گذار خواهد بود و این به نفع این رژیم است که نوار غزه از برق دائمی برخوردار باشد.

وی ادامه داد که حزب الله تهدیدی اساسی برای اسرائیل است و این رژیم اطلاعاتی در اختیار دارد که نشان می دهد نیروهای حزب الله در 240 شهر و روستا و شهرک در جنوب لبنان مستقر شده و ده ها هزار موشک در اختیار دارند که امنیت اسرائیل را تهدید می کند.

گادی آیزنکوت در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت که ایران نیز یک قدرت جهانی است که تاثیر زیادی بر حزب الله و حماس دارد. وی مدعی شد که دستاوردهای ایران کمتر از آن چیزی است که اعلام می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه