English

سناتور آمریکایی: اسد با کسب ۹۰ درصد آرا در انتخابات آتی پیروز می‌شود

سرویس بین الملل- ریچارد بلک، سناتور آمریکایی از ایالت ویرجینیا تاکید کرد که ایجاد پایگاه نظامی ایالات متحده در سوریه نقض آشکار قوانین بین الملل است.

سناتور آمریکایی: اسد با کسب ۹۰ درصد آرا در انتخابات آتی پیروز می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ریچارد بلک، سناتور آمریکایی گفت: ما یک پایگاه نظامی در منطقه التنف در جنوب سوریه ایجاد کرده‌ایم. شما نمی‌توانید وارد کشوری مستقل شوید و در آن پایگاه نظامی ایجاد کنید که هرگز علیه ما اقدامی خصمانه انجام نداده است؛ این اقدام نقض آشکار قوانین بین الملل است.

ایالات متحده اخیرا دو سیستم موشک انداز را از اردن به پایگاه خودش در التنف سوریه منتقل کرده است که وظیفه حمایت از مخالفان تحت امر واشنگتن را دارند.

وی ادامه داد: دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا متاسفانه به افرادی دستور این کار را داده که به خوبی از اوضاع مطلع نیستند و از این اختیار نظامی در سوریه استفاده می‌کنند. روسیه، سوریه و متحدانشان به طور قطع اقداماتی انجام می‌دهند.

این سناتور آمریکایی همچنین گفت: هیچ شکی نیست که تروریست‌ها از مواضع خودشان بیرون رانده شدند و این بسیار دلگرم کننده است.

ائتلاف ضد داعش تحت رهبری آمریکا دست کم دو بار نیروهای متحد دولت سوریه را در التنف مورد حمله قرار داده و ترامپ یک حمله موشکی علیه پایگاه هوایی سوریه در آوریل سال جاری میلادی صورت داده است.

سناتور آمریکایی اعلام کرد، بشار اسد رئیس‌جمهوری سوریه در انتخابات آتی که قرار است در آینده نزدیک برگزار شود اکثریت قاطع را از آن خود خواهد کرد.

وی افزود: از تعدادی از افراد که اطلاعاتی از سوریه جمع کرده‌اند که برخی هم اطلاعات مهمی بوده دریافتم که اسد ۹۰ درصد آرای رای‌دهندگان سوری را حتی در مناطقی که تحت کنترل تروریست‌هاست به  دست می‌آورد.

بلک بشار اسد و همسرش را این گونه توصیف کرد که بر عکس بسیاری از رهبران جهان هیچ ثروتی از پست‌شان جمع نکرده‌اند بلکه خود را برای آینده امن کشورشان فدا کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه