English

پس از تهدید روسیه؛

استرالیا پرواز جنگنده‌های خود در سوریه را به حالت تعلیق درآورد

سرویس بین الملل- وزارت دفاع استرالیا اعلام کرد در اقدامی پیشگیرانه، پرواز جنگنده های خود در سوریه را به حالت تعلیق در آورده است.

استرالیا پرواز جنگنده‌های خود در سوریه را به حالت تعلیق درآورد

به گزارش خبرگزاری موج  به نقل از شبکه خبری المیادین، بعد از تهدید روسیه برای قطع هماهنگی با ائتلاف آمریکایی ضد داعش، وزارت دفاع استرالیا اعلام کرد که پرواز جنگنده های خود در سوریه را به حالت تعلیق در آورده است.

بر اساس این خبر وزارت دفاع استرالیا اعلام کرده این تصمیم اقدامی پیشگیرانه بعد از تهدیدهای اخیر روسیه است و مشارکت جنگنده های استرالیایی در عملیات های ائتلاف ضد داعش در عراق ادامه خواهد داشت.

وزارت دفاع استرالیا در بیانیه خود تأکید کرده است که جنگنده های این کشور در صورت فراهم شدن فضای مناسب عملیات خود در سوریه از سر میگرد.

بعد از هدف قرار گرفتن یک جنگنده ارتش سوریه به وسیله ائتلاف آمریکایی ضد داعش در نزدیکی رقه، وزارت دفاع روسیه علام کرد که نیروهای نظامی این کشور پرواز جنگنده های ائتلاف در محدوده عملیات روسیه را تهدیدی علیه خود تلقی کرده و آن را مورد هدف قرار خواهد داد.

کاخ سفید نیز در پاسخ به این اقدام روسیه اعلام کرده که نیروهای ائتلاف آمریکایی ضد داعش نیز در برابر هرگونه حمله احتمالی برای خود حق دفاع را محفوظ نگاه میداردند.

این در حالی است که خبرنگار شبکه خبری المیادین در سوریه از گزارشهایی مبنی بر فعال شدن سامانه دفاع موشکی روسیه در سوریه برای مقابله با هرگونه حمله احتمالی خبر داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی