English

دیدار رئیس‌جمهوری پاکستان با پادشاه عربستان

رئیس‌جمهوری پاکستان با پادشاه عربستان درخصوص روابط میان ریاض-اسلام‌آباد و نیز بررسی‌ راه‌های کاهش بحران دیپلماتیک میان عربستان و قطر رایزنی کرد.

دیدار رئیس‌جمهوری پاکستان با پادشاه عربستان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه دیلی تایمز، ممنون حسین، رئیس‌جمهوری پاکستان و سلمان بن عبدالعزیز،‌ پادشاه عربستان درباره شرایط در خاورمیانه و جنوب آسیا بحث و تبادل نظر کردند و متعهد شدند تا ‌در دشواری و سهولت کنار یکدیگر باشند.

دو طرف همچنین درباره مسائل مشترک و منافع دوجانبه گفت‌وگو کردند.

ممنون حسین گفت: پاکستان و عربستان روابط برادرانه دارند و تمام پاکستانی‌ها جایگاه ویژه‌ای برای عربستان در قلبشان قائل هستند.

وی همچنین از "سخاوتمندی" ملک سلمان درقبال مسلمانانی که به مکه و مدینه سفر می‌کنند و نیز از "تلاش‌های" او برای "تامین امکانات" حجاج عمره و تمتع قدردانی کرد.

رئیس‌جمهوری پاکستان همچنین با عبد ربه منصور هادی،‌رئیس‌جمهوری مستعفی یمن و نیز رئیس مجلس ملی کویت در عربستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سفر ممنون حسین به عربستان در بحبوحه اختلافات دیپلماتیک در خاورمیانه و نیز  پس از سفر یک روزه نواز شریف، نخست‌وزیر پاکستان به ریاض انجام شد.

اوایل همین ماه، عربستان با حمایت امارات، مصر، بحرین، یمن و مالدیو روابط دیپلماتیک و تجاری با قطر را قطع کرده و دوحه را به حمایت از تروریسم متهم کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه