English

رئیس حزب نهضت اسلامی افغانستان:

رژیم صهیونیستی بزرگترین خطر برای جهان و منطقه است

سرویس بین الملل- رژیم صهیونیستی که با نفوذ در صف کشورهای عربی از جمله عربستان تا حدودی موفق شد تفرقه افکنی و بحران آفرینی کند و سعودی را به جان قطر بیاندازد خود بزرگترین حامی تروریسم است.

رژیم صهیونیستی بزرگترین خطر برای جهان و منطقه است

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری رسمی افغانستان، مولوی محمد مختار مفلح رئیس حزب نهضت اسلامی افغانستان با اعلام این مطلب افزود: رژیم صهیونیستی  بزرگترین خطر برای منطقه و جهان است و از شروع تشکیل خود در سرزمین های اشغالی فلسطین همواره تلاش دارد در منطقه ایجاد ناامنی کند.
به گفته وی، دیوید بن گوریون، اولین نخست وزیر رژیم صهیونیستی و تئورسین جنگ در سرزمین اسلامی بر این عقیده بود که جنگ های غافلگیر کننده و سریع در اراضی دشمن باعث این می شود که عمق سرزمین های اشغالی از آسیب جنگ در امان بماند این باور در بیش از شصت سال گذشته پایه های عقیده جنگی ارتش صهیونیستی را شکل میداد. 

رئیس حزب نهضت اسلامی افغانستان در بخش دیگری گفت: بادر نظرداشتن تئوری فوق شرارت ها و تجاوزهای رژیم صهیونیستی تنها به خاک فلسطین خلاصه نمی شود، بلکه با استفاده از ضعف کشورهای عربی و عدم هماهنگی و بی خبری از حیله دشمن، به کشور اسلامی لبنان نیز تجاوز کرد اما برخلاف انتظار با مقاومت حزب الله لبنان روبرو گردیده و شکست خورد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه