English

تیراندازی در مسکو ۶ کشته و زخمی برجای گذاشت

نیروهای امنیتی روسیه بعد از چند ساعت درگیری، مردی که ساعتها به عابرین تیراندازی و ۴ نفر را کشته و ۲ نفر را زخمی کرد، را از پای درآوردند.

تیراندازی در مسکو ۶ کشته و زخمی برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری «تاس»، شب گذشته در منطقه مسکونی- روستایی «رامنسکی» در حومه شهر مسکو، پایتخت روسیه، وضعیت فوق العاده اعلام شد. یکی از ساکنین که مردم محلی او را «مرد تنها» لقب داده‌اند، شب یکشنبه با یک تفنگ قدیمی مربوط به جنگ جهانی دوم، از پنجره خانه خود به سمت عابرینی که از آنجا رد می شدند، شلیک می کرد و سپس با دخالت نیروهای انتظامی، چند ساعت نیز تیراندازی بین این فرد و مامورین امنیتی ادامه یافت و او حتی نارنجک به سمت آنها پرتاب کرد.

«تیرانداز» بعد از نیمه شب بالاخره به هلاکت رسید. قربانیان تیراندازی وی 4 نفر کشته و دو نفر زخمی هستند که در بیمارستان بستری شده اند. وزارت کشور روسیه اعلام کرده است که 4 نفر از نیروهای امنیتی نیز در جریان این عملیات زخمی شده‌اند.

یک هفته قبل نیز در منطقه تورسکی مسکو، یک متخصص برق با اسلحه‌ای که به نام خود او ثبت شده بود، 9 نفر را به قتل رساند. بر اساس اطلاعات وزارت کشور روسیه، این فرد در یک میهمانی دوستانه مست کرده و به مشاجره لفظی با دیگران می پردازد. سپس به خانه خود رفته و بعد از مدتی بازگشته و به سمت افراد حاضر در این جمع تیراندازی می کند. تنها یک فرد از حاضرین زنده مانده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی