English

ترکیه علیه آمریکا دست به افشاگری زد

سرویس بین الملل- خبرگزاری آناتولی ترکیه گزارش داد که در ادامه انتقال کمک های نظامی آمریکا به پ.ی.د/پ.ک.ک به بهانه مبارزه با تروریسم 70 کامیون مهمات به این گروه تروریستی تحویل داده شد.

ترکیه علیه آمریکا دست به افشاگری زد

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج، آناتولی افزود: این تعداد خودرو از پایگاه نظامی رومیلان در حسکه به سمت منطقه شمال رقه حرکت کرده اند.

با احتساب کمک های نظامی شب گذشته آمریکا به گروه تروریستی پ.ی.د/پ.ک.ک که پس از اعلام رسمی موضوع از سوی ترامپ در 15 مه آغاز شده، شمار تریلی های فرستاده شده از سوی آمریکا به این گروه تروریستی به 218 دستگاه رسید.

بر اساس اسنادی که از سوی وزارت دفاع آمریکا در اختیار خبرنگار آناتولی قرار گرفته است، ارسال 12 هزار اسلحه کلاشنیکف 6 هزار سلاح اتوماتیک و 3500 قبضه سلاح اتوماتیک سنگین، 3 هزار RPG-7 آمریکایی، 1000 عدد AT-4 ساخت آمریکا و یا SPG-9 ضد تانک ساخت روسیه و شماری دیگر از انواع مهمات برای گروه تروریستی پ.ی.د/پ.ک.ک پیش بینی شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • محمد

    کینه توز قدرت طلب و خودخواه و منافق . اردوغان همان شخصیت گالوم ارباب حلقه هاست که حلقه قدرت در نهایت او و اطرافیانش را به جهنم خواهد فرستاد چند ماهی صبر کن خواهی دید.

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه