English

تهدید آل خلیفه و آل سعود

سرویس بین الملل- هکرها توانستند امروز شنبه صفحه توییتر وزیر خارجه بحرین را هک کرده و مطالب تهدید آمیزی علیه آل خلیفه و آل سعود در آن منتشر کنند.

تهدید آل خلیفه و آل سعود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از شبکه تلویزیونی روسیا الیوم، هکرها تحت نام "واحد نفود و کسب اطلاعات" گروهان های المختار صفحه رسمی خالد بن احمد آل خلیفه در شبکه اجتماعی توییتر را هک کردند.

هکرها در صفحه هک شده وزیر خارجه بحرین تهدیدهایی علیه خاندان حاکم در بحرین و عربستان منتشر کردند.

برپایه این گزارش، آنها همچنین مجموعه ای از ویدئوها و تصاویری را در این صفحه منتشر کردند که حاوی صحنه های درگیری با نیروهای امنیتی در بحرین و گوشه ای از سخنرانی های آیت الله شیخ نمر باقر النمر روحانی مخالف بارز شیعه عربستان است که رژیم سعودی وی را در آغاز سال 2016 میلادی اعدام کرد.

واحد نفود و کسب اطلاعات گروهان های المختار همچنین در صفحه هک شده وزیر خارجه بحرین نوشت: اطلاعات مهمی را که به آن دست یافته است، برملا خواهد کرد.

در صفحه هک شده وزیر خارجه بحرین از جمله این عبارت نوشته شده است: تهنیت از طرف نیروهای مقاوم در قطیف به نیروهای مقاوم آزاده در بحرین. ای آل خلیفه و ای آل سعود؛ ای بردگان آمریکا و اسرائیل؛ شما را برخواهیم چید.

عبارت "از طرف انقلابیون بحرین به مردان استوار در العوامیه تهنیت می فرستیم" از دیگر مطالب منتشر شده در صفحه هک شده وزیر خارجه بحرین است.

هک شدن صفحه شخصی وزیر خارجه بحرین در توییتر با هک شدن ایمیل یوسف العتیبه سفیر امارات در واشنگتن همزمان شده است.

العتیبه از بارزترین شخصیت های فعال و موثر در تصمیم گیری آمریکا در واشنگن است و در سایه بذل و بخشش پولهای فراوان، از روابط خوبی با شمار زیادی از مسئولان آمریکایی برخوردار است.

سخنگوی سفارت امارات در واشنگتن با تایید هک شدن ایمیل العتیبه افزود: در جریان هک شدن ایمیل به اسناد سفیر دست یافته شده و این اسناد درز کرده است.

اسناد درز کرده شامل نامه نگاری های بازده زمانی سال 2014 تا ماه گذشته میلادی است که جزئیات زیادی از تماس سفارت امارات در واشنگتن با شرکت های فعال در زمینه روابط عمومی را به منظور خدشه وارد کردن به چهره هم پیمانان واشنگتن برملا می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی