English

رئیس حزب نهضت اسلامی افغانستان نشست ریاض را اقدامی برای نابودی مسلمانان دانست

سرویس بین الملل- رئیس حزب نهضت اسلامی در واکنش به نشست مشترک سران برخی کشورهای اسلامی - عربی در عربستان با شرکت رئیس جمهور امریکا گفت: در این نشست، سران کشورهای عربی برای نابودی مسلمانان، با آمریکا پیمان بسته‌اند.

رئیس حزب نهضت اسلامی افغانستان نشست ریاض را اقدامی برای نابودی مسلمانان دانست

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری افغانستان، مولوی محمد مختار مفلح توافقنامه میان کشورهای امریکا و عربستان را مورد انتقاد قرار داد و آنرا توهین به اسلام خواند.

مولوی مفلح گفت: سران کشور عربی با آمریکایی ها یک دست شده و می خواهند نام اسلام را بد کنند. پیمان بستن با آمریکا نمی تواند دنیای ما را خوب و مشکلات ما راحل کند، هر جا پای آمریکا بود، آن جامعه به سوی تباهی رفته است.

مشاور ارشد ریاست اجرایی بیان کرد: اگر آمریکا و غرب قدرت دارند، بروند مردم بی گناه فلسطین را نجات دهند. آن ها هیچ وقت این کار را نمی کنند و سران عرب، پیمان کشتن مسلمانان را با امریکا بسته اند.

مولوی مفلح خاطرنشان کرد: افغان های ما چیزی که از سفره آمریکا برداشته، فقط فساد بوده، این افغانستان را همین امریکا تباه کرده، در برابر قربانی که آنها در نیویارک دادند، چند صد برابر از مردم ما قربانی گرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه