English

کشتار مردم بحرین در سایه خواب سران عرب

سرویس بین الملل- سرکردگان رژیم بحرین که اخیرا میزبان ترزا می نخست وزیر انگلیس در منامه بودند و یکشنبه گذشته نیز برای دست بوسی رئیس جمهور آمریکا در ریاض حاضر شدند، به سرکوب اعتراضات مردمی و شخصیت های دینی اقدام کردند.

کشتار مردم بحرین در سایه خواب سران عرب

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج، نیروهای نظامی و پلیس بحرین دیروز سه شنبه برای مقابله با اعتراضات مردم بخش های مهم شهر و بویژه راه های منتهی به منزل آیت الله عیسی قاسم شخصیت بزرگ دینی این کشور را تحت کنترل خود گرفتند و منامه را به یک پادگان نظامی تبدیل کردند.
رفتارهای سرکوبگرانه نیروهای رژیم بحرین علیه معترضان مردمی در شرایطی افزایش یافته است که این کشور ماه گذشته میزبان ترزا می نخست وزیر انگلیس بود.  پیشتر نیز وقتی کامرون نخست وزیر سابق انگلیس به بحرین سفر کرده بود، سرکوب مردم بیگناهی که خواهان عدالت و رفع تبعیض هستند تشدید شده بود.
اینک این روزها و در شرایطی که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در نشست ریاض به میزبان وابستگان وهابی حجاز بخش عمده ای از سران کشورهای وابسته عربی و اسلامی را دور خود گرد آورد، خشونت ها و کشتار مردم بحرین تشدید می شود.
نیروهای بحرینی با هجوم به مردم بیگناه بیش از یکصد را به شهادت رساندند و شماری را نیز زخمی کردند و برگ دیگری از جنایت را به کتاب تاریخ سران وابسته اضافه کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه