English

ایران و مذاکرات سازش محور مذاکرات ترامپ و نتانیاهو

سرویس بین الملل- رئیس جمهور آمریکا دیروز دوشنبه برای دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه نخستین سفر خارجی خود وارد تل آویو شد.

ایران و مذاکرات سازش محور مذاکرات ترامپ و نتانیاهو

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج، مهمترین محور مذاکرات دونالد ترامپ با بنیامین نتانیاهو و دیگر مقامات رژیم صهیونستی موضوع مذارکرات سازش میان صهیونیست ها و فلسطینی هاست.
ترامپ کاسبکار که موفق شد  یک قرار داد فروش تسلیحاتی 110 میلیارد دلاری با عربستان امضا کند و در نشست ریاض سران برخی کشورهای وابسته منطقه را نسبت به جمهوری اسلامی بدبین کند در شرایطی وارد تل آویو شد که نخست وزیر و دیگر سران صهیونیستی همواره مواضع خصمانه علیه کشورمان داشته اند.

نتانیاهو همچون سران برخی کشورهای وابسته منطقه از جمله عربستان ، جمهوری اسلامی ایران را هدف تهدیدات خود قرار می دهند البته این تهدیدها جایگاهی برای مردم و نیروهای مسلح ما ندارد.
علاوه بر موضوع مذاکرات سازش، موضوع برجام و ایران نیز یکی دیگر از مواردی است که دونالد ترامپ و نتانیاهو مورد بررسی قرار دادند.
نزدیک کردن کشورهای عربی به رژیم صهیونستی و فراهم کردن زمینه برای برقراری روابط بین کشورهای عربی با صهیونست ها یکی دیگر از اهداف سفر ترامپ به تل آویو بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه