English

خبرگزاری کویت:

مردم ایران با حضور در صف های طولانی،‌ رای می دهند

خبرنگار خبرگزاری رسمی کویت'کونا' با پوشش رویداد دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ،میاندوره ای مجلس دهم و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا‌ نوشت: مردم ایران با حضور گسترده در صف های طولانی،‌ آرای خود را به صندوق ها می اندازند.

 مردم ایران با حضور در صف های طولانی،‌ رای می دهند

به گزارش خبرگزاری موج، خبرنگار این خبرگزاری در تهران روز جمعه گزارش داد، روند رای گیری در شعبه های اخذ رای در تهران پایتخت، در میان استقبال گسترده رای دهندگان ادامه دارد و مردم ایران با حضور در صف های طولانی به کاندید مورد نظر خود رای می دهند.
کونا تاکید کرد:‌ اغلب مراکز رای گیری در تهران و سایر شهرها شاهد حضور حداکثری شهروندان ایرانی برای انتخاب هفتمین رئیس جمهوری در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است.برخی کارشناسان انتخابات ایران، پیش بینی می کنند که میزان مشارکت مردم در ساعت های پایانی افزایش یابد و مسئولان ساعت رای گیری را تمدید کنند.
خبرنگار کونا که در برخی از مراکز رای گیری در تهران حضور یافته،‌ گزارش داد: میزان استقبال مردم گسترده و بی سابقه است به ویژه در حسینه ارشاد که رای دهندگان مجبور بودند ساعت های طولانی در صف بایستند تا آرای خود را در صندوق بیندازند.
مراکز اخذ رأی دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ،پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا و میاندوره ای مجلس دهم ، ساعت 8 صبح در سراسر ایران آغاز شد.
بر اساس گزارش‌‌ وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی ، بیش از 500 خبرنگار از کشورهای مختلف جهان برای پوشش خبری این رویداد در کشور حضور یافتند.
دراین دور از انتخابات ، 56 میلیون و 410 هزارو 234 نفر واجد شرایط لازم رای دادن هستند که امروز با مراجعه به شعب اخذ رای در سراسر کشور آرای خود را به صندوق های رای می اندازند.
در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، سیدمصطفی آقامیرسلیم، سیدابراهیم رئیسی، حسن روحانی و سیدمصطفی هاشمی طبا با هم به رقابت می پردازند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه