English

تروریست های داعش از سلاح های مرگبار استفاده می کنند

سرویس بین الملل- «هادی العامری» دبیرکل سازمان بدر عراق تاکید کرد: تروریست های داعش برای متوقف کردن نیروهای حشد الشعبی در عملیات نیروهای عراقی برای آزادسازی القیروان از سلاح های مرگبار استفاده می کنند.

 تروریست های داعش از سلاح های مرگبار استفاده می کنند

به گزارش خبرگزاری موج، شبکه خبری المیادین امروز (چهارشنبه) به نقل از العامری گزارش داد: عملیات آزاد سازی القیروان (در استان نینوی) بر اساس برنامه های طراحی شده در حال انجام است و نیروهای حشد الشعبی از تاکتیک جنگی جدیدی علیه تروریست های داعش در این عملیات استفاده می کنند.

العامری گفت: در عملیات القیروان ما پیشرفت های چشمگیری داشتیم و تروریست های داعش در محور شمالی و مشخصا در تل آلبنات و تل القصب محاصره شده اند.

وی افزود: در عملیات القیروان نیروهای حشدالشعبی اقدام به عملیات شبانه و تاکتیک های جنگی جدید کردند و تروریست های داعش نیز برای متوقف کردن عملیات این نیروها از سلاح های آتشین استفاده کردند.

حشد العشبی بعد از حمله داعش در سال 2014 در عراق و با دستور مرجعیت شیعه به وجود آمد و نقش چشمگیری در غلبه بر تروریست ها و شکست آنان در مناطق مختلف عراق دارند.

این در حالی است که برخی کشورهای غربی - عربی با حضور نیروهای حشد الشعبی در میدان مبارزه با تروریست های داعش در عراق مخالفند و بارها از دولت العبادی خواسته اند تا این نیروها در عملیات آزاد سازی مناطق تحت سلطه تروریست ها مشارکت نکنند.

با این حال در ماه نوامبر 2016 نیروهای بسیج مردمی عراق بر اساس قانون به عنوان یک نیروی رسمی امنیتی در عراق به رسمیت شناخته شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه