English

تظاهرات معترضان عراقی مقابل سفارت بحرین در بغداد

سرویس بین الملل- صدها شهروند عراقی روز دوشنبه در مقابل سفارت بحرین در بغداد، رژیم آل خلیفه را بخاطر نقض حقوق ملت این کشور و قصد حاکمان منامه برای محاکمه آیت الله عیسی قاسم را محکوم کردند.

تظاهرات معترضان عراقی مقابل سفارت بحرین در بغداد

به گزارش خبرگزاری موج، خیابان منصور در غرب بغداد عصر دوشنبه مملو از جمعیتی بود که با در دست داشتن پلاکاردهایی در محکومیت رژیم آل خلیفه به سمت سفارت بحرین حرکت می کردند و علیه این رژیم شعار می دادند.

آنها، تصمیم رژیم بحرین را برای محاکمه آیت الله شیخ عیسی قاسم، یک اقدام فرقه ای بین المللی توصیف و سکوت جامعه بین المللی را در قبال دولت منامه محکوم کردند. 

تظاهرکنندگان ضمن محکوم کردن رفتارهای رژیم بحرین، اعلام کردند که در کنار مردم و آیت الله شیخ قاسم خواهند ایستاد.

 نیروهای امنیتی خیابان های منتهی به سفارت بحرین در غرب بغداد را تحت تدابیر امنیتی ویژه قرار داده و خیابان محل سفارت را بصورت محدود بر روی تردد خودروهای عمومی و خصوصی بستند.

مقام های بحرین که سرگرم سرکوب جنبش مسالمت جویانه مردم این کشور هستند، قرار بود روز یکشنبه شیخ قاسم عیسی رهبری معنوی مردم بحرین را محاکمه کنند که گفته می شود به دلیل فشارهای بین المللی و جوامع اسلامی، تصمیم به تعویق آن گرفته و اعلام کردند که جلسه محاکمه را به روز 21 ماه جاری میلادی موکول کرده اند. 

بسیاری از شخصیت ها، مقام ها و احزاب عراق نیز در روزهای گذشته، سکوت جامعه بین المللی را در برابر نقض گسترده حقوق بشر در بحرین به شدت محکوم کردند و به رفتارهای رژیم آل خلیفه واکنش نشان دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه