English

رئیس پارلمان اروپا اتهامات نخست وزیر انگلیس را رد کرد

رئیس پارلمان اروپا اتهامات نخست‌وزیر انگلیس را مبنی بر اینکه اتحادیه اروپا در روند انتخابات پیش روی انگلیس دخالت می‌کند، رد کرد.

رئیس پارلمان اروپا اتهامات نخست وزیر انگلیس را رد کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری آسیا، آنتونیو تاجانی، رئیس پارلمان اروپا اعلام کرد که هیچ‌کس نمی‌تواند بر نتایج کمپین انتخاباتی پیش رو در انگلیس تاثیر بگذارد.

این در حالی است که وزیر برگزیت در دولت انگلیس مدعی شده بود، کمیسیون اروپا تلاش می‌کند که نظرات خود را علیه انگلیس تحمیل کند.

دیوید دیویس در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی اعلام کرده بود: آشکارا آنچه که در کمیسیون اروپا در حال اتفاق افتادن این است که آنها تلاش می‌کنند نظرات خود را به مردم انگلیس تحمیل کنند، اما مردم انگلیس کسانی نیستند که در برابر این عمل قرار گیرند. دولت نباید این اجازه را بدهد که آنها قلدری کنند.

پیشتر وی اعلام کرده بود که انگلیس برای خروج از اتحادیه اروپا تنها به پرداخت چیزی که به لحاظ قانونی ملزم است اقدام می‌کند نه "چیزی که اتحادیه اروپا می‌خواهد".

به تازگی دونالد تاسک، رئیس کمیسیون اروپایی اعلام کرد: اگر  بدون ملاحظه و احساساتی رفتار شود در این صورت مذاکرات بریگزیت غیر ممکن خواهد شد.

این اظهارات وی با واکنش‌هایی از سوی مقامات انگلیس مواجه شد.

در همین راستا ترزا می، نخست وزیر انگلیس اعلام کرد: تمام این اقدامات به صورت تعمدی برای این لحظه برنامه ریزی شده‌اند تا نتیجه انتخابات پارلمانی انگلیس را تحت تاثیر قرار دهند.

می اروپایی‌ها را به تلاش برای تحریف و مداخله در انتخابات انگلیس متهم کرد.

این اظهارات ترزا می نگرانی‌ها را نسبت به شکست مذاکرات درخصوص بریگزیت و اینکه انگلیس بدون هیچ توافقنامه‌ای درخصوص روابط آینده‌اش با این بلوک اتحادیه اروپا را ترک کند، افزایش داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه