English

سفیر سوریه در کره شمالی

حمله به دیگر کشورها با هدف پیام دادن به کشور ثالث، بی‌مسئولیتی آمریکاست

سفیر سوریه در کره شمالی گفت این که آمریکا بگوید به سوریه و افغانستان حمله کرده و این پیامی برای کره شمالی است که قدرت نظامی رئیس جمهور آمریکا را نسنجد، نشان از بی‌مسئولیتی است.

حمله به دیگر کشورها با هدف پیام دادن به کشور ثالث، بی‌مسئولیتی آمریکاست

به گزارش خبرگزاری موج، سفیر سوریه در کره شمالی با انتقاد از تجاوزهای آمریکا و تاریخ مداخلات این کشور گفت، حمله به فرودگاهی در سوریه برای پیام دادن به کره شمالی، بی‌مسوولیتی است.

روز گذشته مایک پنس معاون دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت کره شمالی نباید قدرت نظامی ترامپ را بسنجد و حملات اخیر آمریکا در سوریه و در افغانستان نشان می‌دهد که قدرت دولت آمریکا نباید به بوته آزمایش گذاشته شود.

تمام سلیمان سفیر سوریه در کره شمالی به خبرگزاری رویترز گفت آمریکا اشتباه می‌کند که با حمله به دیگر کشورها به کشور ثالث پیام می‌فرستد.

سلیمان افزود: اگر آمریکایی‌ها در یافتن راه حل جدی هستند و از سوی دیگر چنین پیام‌هایی ارسال می‌کنند، مشخص می‌شود حکومت و دولت مسئولی ندارند.

وی در ادامه به رویترز گفت هیچ همکاری نظامی میان کره شمالی و سوریه وجود ندارد. در سال 2013 برخی رسانه‌ها از اعزام نیروی نظامی کره شمالی به سوریه گزارش دادند که در آن زمان هم کره شمالی این گزارش را رد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه