English

استفان دی میستورا امروز با بشار الجعفری دیدار می کند

نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه در جریان مذاکرات صلح سوریه در شهر ژنو، امروز با رئیس هیأت سوریه دیدار و رایزنی ها درباره سبد سوم مذاکرات را تکمیل خواهد کرد.

استفان دی میستورا امروز با بشار الجعفری دیدار می کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه امروز پنجشنبه با هیأت سوریه در ژنو دیدار می کند.

«استفان دی میستورا» نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه در جریان مذاکرات صلح سوریه در شهر ژنو، امروز با «بشار الجعفری» رئیس هیأت سوریه دیدار و رایزنی ها درباره سبد سوم مذاکرات را تکمیل خواهد کرد.

طرفین در دیدارهای قبلی در خصوص قانون اساسی سوریه و همچنین مبارزه با تروریسم بحث و تبادل نظر کرده بودند.

پیشتر المیادین اعلام کرد که «دی میستورا» نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه در مذاکرات ژنو سندی را به طرف های حاضر ارائه کرده است.

المیادین اضافه کرد: در این طرح فقط عناوینی درباره روش و شکل حکومت در آینده سوریه ارائه شده است. این طرح عنوان های کلی پیرامون قانون اساسی و انتخابات را دربر می گیرد و به صورت دقیق تعیین نکرده که مقصود از انتخابات، پارلمانی است یا ریاست جمهوری.

دور پنجم مذاکرات سوریه در ژنو از روز جمعه گذشته با مشارکت هیات مذاکره کننده دولت سوریه و دیگر هیات های معارض رسما آغاز شد.

گفتنی است که مذاکرات «ژنو۴» در سوم ماه مارس جاری به کار خود پایان داد. در این مذاکرات پیرامون دستور کار 4 بندی شامل دولت، قانون اساسی، انتخابات و مبارزه با تروریسم که به صورت موازی در مذاکرات جدید مورد بحث قرار خواهند گرفت توافق حاصل گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی