English

تأکید معاون ترامپ بر «حفظ امنیت اسرائیل» و مقابله با ایران در نشست «آیپک»

معاون رئیس جمهور آمریکا در نشست «آیپک» ضمن تاکید بر تعهد «دونالد ترامپ» به حفظ امنیت رژیم صهیونیستی، گفت دولت ترامپ در برابر ایران می‌ایستد.

تأکید معاون ترامپ بر «حفظ امنیت اسرائیل» و مقابله با ایران در نشست «آیپک»

به گزارش خبرگزاری موج، «مایک پنس» معاون رئیس جمهور آمریکا ساعات پایانی شب گذشته (یکشنبه) در نشست سالانه مجمع کمیته امور عمومی اسرائیل-آمریکا «آیپک» دوباره بر حمایت واشنگتن از تل‌آویو و تلاش کاخ سفید برای مقابله با تهران تاکید کرد.

پنس در جمع 18هزار شرکت‌کننده در این مراسم گفت: «رئیس جمهور آمریکا با جدیّت انتقال سفارتخانه از تل‌آویو (به قدس) را بررسی می‌کند... او مایل است راهکار عادلانه‌ای برای درگیری فلسطین-اسرائیل پیدا کند.»

به نوشته پایگاه خبری « تایمز اسرائیل » وی با بیان اینکه «دونالد ترامپ» رئیس جمهور امریکا به تامین امنیت رژیم صهیونیستی متعهد است، گفت: «ترامپ تصریح کرد که تعهد آمریکا به امنیت اسرائیل غیرقابل مذاکره است.»

معاون ترامپ با اشاره به مذاکرات اخیر میان واشنگتن و تل‌آویو روی موضوع شهرک‌سازی‌ها، تاکید کرد هرگونه توافق صلحی که دولت آمریکا اجرا کند، رژیم صهیونیستی را در خطر قرار نمی‌دهد زیرا رئیس جمهور آمریکا هرگز امنیت اسرائیل را متزلزل نمی‌کند.

وی تصریح کرد این تعهد آمریکا شامل سیاست محکم در مقابله با نظام ایران می‌شود: «آمریکا در برابر دولت پیشتاز در حمایت از تروریسم قویاً می‌ایستد. این دولت، ایران را زیر نظر گرفته است. آمریکا اقدامات ایران در بی‌ثبات کردن منطقه و به‌خطر انداختن امنیت اسرائیل را دیگر تحمل نخواهد کرد.»

پنس - که اولین حضور یک مقام دولت جدید آمریکا در نشست آیپک را تجربه می‌کرد - مدعی شد: «آمریکا تحت ریاست جمهوری ترامپ اجازه نخواهد داد ایران سلاح هسته‌ای تولید کند و همچنین دیگر اجازه نخواهد داد از سازمان ملل بعنوان محفلی برای حمله به اسرائیل استفاده شود.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه