English

معارضان سوری:‌

در دیدار با معاون «دی‌میستورا»، موضوع انتقال سیاسی را بررسی کردیم

رئیس هیأت عالی مذاکره کننده معارضان سوریه با تکرار ادعاهای قبلی خود، دولت این کشور را به نقض حقوق بشر متهم کرد و خواستار دستیابی به انتقال سیاسی بدون «بشار اسد» شد.

در دیدار با معاون «دی‌میستورا»، موضوع انتقال سیاسی را بررسی کردیم

به گزارش خبرگزاری موج، هیأت عالی مذاکره کننده معارضان سوریه اعلام کرد که در دیداری اخیری که با معاون فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه داشت، موضوع انتقال سیاسی در سوریه را بررسی کرده‌ است.

«نصر الحریری»، رئیس این هیأت گفت که امروز پنجشنبه با معاون «استفان دی‌میستورا» دیدار کرده و قرار است فردا جمعه نیز دیدار مشابهی داشته باشند.

شبکه اسکای نیوز گزارش داد، الحریری در این دیدار با تکرار ادعاهای پیشین معارضان، دولت سوریه را به نقض حقوق بشر متهم کرد و گفت که دمشق مرتکب جنایت جنگی شده است.

وی در این دیدار گفت که معارضان سوری به دنبال دست‌یابی به انتقال سیاسی‌ای هستند که بشار اسد، رئیس جمهور سوریه را از قدرت دور کند.

رئیس هیأت عالی مذاکره کننده معارضان اظهار داشت که بدون انتقال سیاسی نمی‌توان به راهبردی موفق به منظور مقابله با تروریسم دست یافت.

معارضان سوری بعد از آنکه موفق به تشکیل هیأت واحد برای حضور در نشست اخیر آستانه نشدند، به بهانه اینکه دولت آتش بس را نقض کرده است، مذاکرات را تحریم کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه