English

حمله توپخانه‌ای به مواضع عربستان در «عسیر»/ دو سرباز سعودی کشته شدند

همراه با بمباران مناطق مختلف یمن از سوی هواپیماها و ناوچه‌های سعودی، نیروهای ارتش و انصارالله یمن حملات توپخانه‌ای و چریکی خود را در خاک عربستان انجام دادند.

حمله توپخانه‌ای به مواضع عربستان در «عسیر»/ دو سرباز سعودی کشته شدند

به گزارش خبرگزاری موج، یک منبع نظامی یمن گزارش داد که در اثر انفجار مین در مسیر حرکت خودروهای حامل نیروهای وابسته به «عبدربه هادی منصور» در منطقه الجدید استان ساحلی المَخا واقع در غرب تعز تعدادی از این نیروها کشته و زخمی شدند.

این منبع نظامی همچنین از حمله توپخانه‌ای به مواضع ارتش عربستان در شرق منطقه الربوعه در عسیر خبر داد.

شبکه المیادین گزارش داد که در حمله هوایی ائتلاف متجاوز سعودی به خودروی غیرنظامیان در منطقه البرح واقع در غرب استان تعز، 6 غیرنظامی کشته شدند.

بنابر این گزارش، هواپیماها و ناوچه‌های ائتلاف سعودی بار دیگر منطقه یَختل شرقی واقع در منطقه ساحلی المَخا در جنوب یمن را هدف حملات موشکی خود قرار دادند.

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن نیز اردوگاه کوفل وابسته به نیروهای هادی در منطقه صرواح واقع در غرب شهر مأرب را هدف شلیک موشک زلزال 1 قرار دادند و این در حالی است که جمعه شب نیروها و جنگ‌افزار ائتلاف سعودی پس از عبور از گذرگاه مرزی الودیعه وارد شهر مأرب شدند.

حمله به دو پایگاه سعودی در نجران

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنین تجمع مزدوران سعودی و نیروهای هادی در الجوازات واقع در منطقه الطوال در جیزان را هدف حملات خمپاره‌ای قرار دادند.

ائتلاف سعودی نیز اعلام کرد که پدافند هوایی آن یک موشک بالستیک شلیک شده از یمن را رهگیری کرده است و علاوه بر آن سه قایق وابسته به ارتش و کمیته‌های مردمی در نزدیکی بندر «میدی» را هدف قرار داده که یکی از این قایق‌ها منهدم شده و یک قایق دیگر را توقیف و سرنشینان آن را بازداشت کرده‌اند.

در نجران نیز دو سرباز سعودی در دو پایگاه الشبکه و المخروق به ضرب گلوله تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی کشته شدند و علاوه بر آن پایگاه‌های الفواز ، المخروق، نهوفه و الشرفه نظامیان سعودی نیز هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای قرار گرفت.

وزارت دفاع یمن نیز از کشته شدن تعدادی از سربازان سعودی و انهدام دو خودروی نظامی آنها در کمین ارتش و کمیته‌های مردمی در منطقه آل حماد واقع در نجران خبر داد.

از سوی دیگر ارتش و کمیته‌های مردمی موفق شدند کنترل جبل القواقیع و رأس جثیل را به دست بگیرند و یک دستگاه بولدوزر نظامی وابسته به نیروهای هادی در منطقه یام شرق در سمت شمال شرقی صنعاء پایتخت یمن منهدم شد.

در استان تعز نیز بار دیگر درگیری‌های خشونت‌باری بین نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی از یک سو و نیروهای هادی از سوی دیگر در اطراف اردوگاه التشریفات واقع در شمال شرقی تعز رخ داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه