English

الحشد العشبی: آزادی موصل نزدیک است/ پیشروی آهسته و پیوسته در غرب شهر

یک فرمانده الحشد الشعبی اعلام کرد که پیشروی نیروهای عراقی در غرب موصل، باعث شده است که آزادی کامل این شهر بسیار نزدیک باشد.

الحشد العشبی: آزادی موصل نزدیک است/ پیشروی آهسته و پیوسته در غرب شهر

به گزارش خبرگزاری موج، «کریم النوری» از فرماندهان الحشد الشعبی با بیان اینکه عملیات آزادسازی موصل در شرف پایان است؛ تأکید کرد که آغاز عملیات آزادسازی شهر «تلعفر» منتظر دستور «حیدر العبادی» فرمانده کل نیروهای مسلح عراق است.

النوری در گفت و‌گو با پایگاه خبری المعلومه، گفت: بزودی آزادسازی کامل موصل اعلام می‌شود و نیروهای عراقی پیشروی بالایی داشته‌اند.

او در ادامه درباره روند عملیات الحشد الشعبی در غرب شهر موصل که در مرحله ششم خود به سر می‌برد گفت: در مرحله ششم بیش از 700 تروریست داعشی کشته شده و صدها خودروی بمب‌گذاری شده و چندین گردان ویژه داعش به کلی منهدم شده و دهها روستا نیز آزاد شده است.

این فرمانده الحشد الشعبی تأکید کرد که با این مرحله، محاصره مناطق تلعفر، البعاج و القیروان محکم‌تر شده است.

نیروهای الحشد الشعبی در تازه‌ترین موفقیت خود تاونسته‌اند منطقه مهم «بادوش» را با کمک ارتش عراق در غرب شهر موصل آزاد کنند.

از سوی دیگر در داخل شهر نیز بیش از نیمی از غرب موصل آزاد شده و پیشروی‌ها هرچند کند و آهسته اما ادامه دارد و نیروهای عراقی توانسته‌اند محل موسوم به «چهارشنبه بازار» و سیلوی حبوبات را به کنترل خود در اورند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه