English

خشم زندانیان سیاسی در مخوف ترین زندان رژیم بحرین

سرویس بین الملل - رژیم سرکوبگر بحرین شرایط و ضعیت زندانیان در زندان مخوف « جو » را به گونه ای طاقت فرسا کرده که شماری از این زندانیان دست به اعتصاب غذا زدند.

خشم زندانیان سیاسی در مخوف ترین زندان رژیم بحرین

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج به نقل از شبکه خبری اللولوه، «یوسف المحافظه» معاون رئیس مرکز حقوق بشر بحرین از آغاز اعتصاب غذای نامحدود زندانیان زندان جواز روزدوشنبه دراعتراض به بد رفتاری و محرومیت از حقوق اساسی خود تا تحقق خواسته های قانونی، خبر داد.

بنابر این گزارش، بیش از یک هزار زندانی زندان جو(Jaw ) در منطقه العنبر که از روز گذشته (یکشنبه) دست به اعتصاب غذای نامحدود زدند، خواستار اعلام همبستگی شهروندان با آنان شدند.

مسئولان این زندان ضمن اینکه مدت دیدار زندانیان با خانواده های شان را به یک ساعت کاهش دادند محدودیت هایی را در زمینه ارایه خدمات درمانی و نیز انجام شعائر مذهبی برای زندانیان وضع کردند.

مقامات امنیتی بحرین همچنین در اقدامی انتقام جویانه خانواده های زندانیان سیاسی شاکی از وضعیت فرزندان خود در زندان جو را احضار و از آنها بازجویی کردند.

زینب آل خمیس فعال حقوق بشر گفت: مقامات امنیتی بحرین به شکل تحریک آمیز وغیراخلاقی با خانواده های زندانیان به دلیل شکایت آنها به دبیرخانه دادخواهی زندان، برخورد کردند. 

زندانیان زندان مرکزی جو با ارایه شکوائیه به دبیرخانه بخش دادخواهی درخصوص نقض حقوق آنها به رفتار غیرانسانی مقامات امنیتی بحرین اعتراض کردند. 

بحرین از سال 2011 تاکنون با بحران نارضایتی های عمومی ناشی از ظلم دستگاه حاکمه مواجه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه