English

باراک اوباما نشان "شجاعت" کندی دریافت می‌کند

خانواده جان اف. کندی اعلام کرد، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا به خاطر تدوین قانون اوباماکر، عملکرد شایسته در برنامه‌های مربوط به تغییرات آب و هوایی و احیای روابط دیپلماتیک با کوبا مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

باراک اوباما نشان "شجاعت" کندی دریافت می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج به نوشته روزنامه ایندیپندنت، نام باراک اوباما، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا به عنوان دریافت‌کننده آتی نشان عالی جان اف. کندی اعلام شد. چهل و چهارمین رئیس‌جمهوری آمریکا جا پای جورج هربرت واکر بوش، جان لوئیس رهبر سیاهپوست حقوق مدنی و دن مالوی، فرماندار ایالت کنتیکت که سال 2016 به این افتخار دست یافت، می‌گذارد.

خانواده جان اف. کندی، رئیس‌جمهوری اسبق آمریکا اعلام کرد، اوباما به دلیل تدوین قانون اوباماکر، عملکرد مناسب در برنامه‌های مربوط به تغییرات آب و هوایی و احیای روابط دیپلماتیک با کوبا مورد تقدیر قرار می‌گیرد. دو سیاست‌ اول، از جمله سیاست‌هایی هستند که مورد انتقاد شدید دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری جدید آمریکا قرار گرفتند و انتظار تغییر آنها وجود دارد.

اوباما در واکنش به این خبر گفت: باعث افتخار است که مورد تقدیر خانواده‌ای با میراث خدمتگذاری به مردم آمریکا قرار بگیرم.

این جایزه که یک فانوس نقره‌ای است، هفتم مه در مراسمی در کتابخانه و موزه ریاست جمهوری جان اف کندی در بوستون از سوی دختر کندی به اوباما تقدیم می‌شود. بنا به گفته بانیان این جایزه، جایزه کندی هر ساله از سوی بنیاد کتابخانه کندی به خدمتگذارانی داده می‌شود که بدون توجه به عواقب شخصی و حرفه‌ای، تصمیمات شجاعانه‌ای اتخاذ می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه