English

رابطه اظهارات اردوغان یادآور دم خروس است

سرویس بین الملل- در حالی که ترکیه از مشکلات فراوان اقتصادی رنج می برد و عملیات تروریستی صنعت گردشگری در این کشور را فلج کرده است، رئیس جمهور ترکیه وجود مشکلات اقتصادی را تکذیب می کند.

رابطه اظهارات اردوغان یادآور دم خروس است

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان اظهار داشت مشکلات بین المللی و جهانی به‌صورت آنی به وجود نیامده و یکباره نیز از بین نخواهند رفت و در ترکیه نیز هیچ مشکل جدی اقتصادی وجود ندارد.

رئیس جمهور ترکیه که طی سخنانی در مراسم اهدای جوایز اتحادیه پیمانکاران در استانبول اظهار داشت: مشکلات بین المللی و جهانی به‌صورت آنی به وجود نیامده و یکباره نیز از بین نخواهند رفت. ترکیه در زمینه اقتصادی هیچ مشکل جدی ندارد.

وی افزود: هر شرکتی که مقابل کارگاه خود پرچم ترکیه را به اهتزاز درآورد نماینده آن است. شاهد استقبال گسترده کارفرمایان از بسیج اشتغال‌زایی هستیم.

در مکتب ما عقبگرد وجود ندارد. خط مشی پیشروی و پیشرفت در آینده است. به همین خاطر به راه خود ادامه می‌دهیم. به هموطنان خود قول داد‌ه ایم که ترکیه را به سطح تمدن‌های معاصر برسانیم.

در مورد تغییر قانون اساسی باید این واقعیت را درک کنیم که تنها تناقض بین رئیس جمهور و نخست وزیر برای تردید در سیستم موجود کافی است.

مردم بزرگترین ضامن این سیستم هستند. جلب حمایت بیش از پنجاه درصد مردم به معنای به آغوش گرفتن تمام جامعه، و برای رسیدن به این هدف برنامه، طرح، پروژه و تکثر لازم است.

روی سخنم با حامیان احزاب عدالت و توسعه، حرکت ملی، جمهوری خلق و حتی دموکراتیک خلق‌هاست؛ بیایید در این همه پرسی بزرگ و تاریخی به اتفاق نظری دست یابیم و بدین ترتیب در 16 آوریل ساختار نظام سیاسی ترکیه متحد، یکپارچه، پیشگام و مرفه را با یکدیگر بسازیم.

اینکه توانستیم در این ده سال کشور را بدون هیچ مشکلی اداره کنیم نه به دلیل بی‌عیبی سیستم، بلکه به خاطر این بوده است که کسانی از یک مکتب سیاسی و آرمانهای مشترک وبا شناخت نزدیک از یکدیگر سر کار آمدند و مشکلی بوجود نیامد. 

با رئیس‌جمهور محترم پیشین نیز مشکلاتی داشتیم و اگر جنجال و تنشی پیش نیامد به دلیل صبری است که به خرج دادیم. در راس دولت نباید دعوا و مناقشه وجود داشته باشد و با صبر و خدا را شکر به این نقطه رسیدیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه