English

نگرانی ریاض از نزدیکی مصر و اردن به سوریه

سرویس بین الملل- سران وهابی سعودی که با تمام حمایت های خود از تروریست ها در سوریه شاهد شکست این عناصر هستند اینک از نزدیکی اردن و مصر به سوریه نگرانند.

نگرانی ریاض از نزدیکی مصر و اردن به سوریه

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج به نقل از روزنامه الشرق الاوسط، «خالد بن عبدالله الحمیدان» رئیس دستگاه امنیت عمومی عربستان، مقامات اردن و مصر را به دلیل پیروی از سیاست های روسیه در باره سوریه تهدید کرد و گفت: هرگونه تصمیم درخصوص مسائل منطقه ای وعربی نباید بدون هماهنگی با اتحادیه عرب صورت بگیرد.

عضو شورای سیاسی - امنیتی عربستان درباره تحولات بحران سوریه افزود: شاه اردن تلاش می کند کشورش میان بازیگران اصلی بحران سوریه توازن برقرار کند و در این راستا پس از دیدار با دو طرف درگیری سوریه در دور اول مذاکره آستانه به مسکو و واشنگتن سفر می کند. 

وی افزود: عربستان اطلاعاتی در دست دارد که نشان می دهد ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه به عبدالله دوم اطمینان داده درصورت مشارکت درحل بحران سوریه در زمینه های مختلف از وی حمایت می کند و دونالد ترامپ رئیس جمهوری جدید آمریکا مخالفتی با تصمیم رئیس جمهوری روسیه پس از تلاش های اردن طی سه سال گذشته برای به دست گرفتن کنترل دمشق پایتخت سوریه در مقابل دریافت کمک های مالی آمریکا در زمان اوباما رئیس جمهوری سابق آمریکا ندارد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی