English

در آستانه روز گرامی‌داشت مقام معلم و هفته آموزش

تجلیل از مدرسان داخلی بیمه کوثر

همزمان با روز گرامی‌داشت شهادت استاد مطهری و مقام معلم و آغاز هفته آموزش بیمه کوثر در راستای تکریم و ارج نهادن به سرمایه انسانی از متخصصین و مدرسان داخلی خود تقدیر و تشکر کرد.

تجلیل از مدرسان داخلی بیمه کوثر

 به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، مجتبی رحمانی مدیر آموزش بیمه کوثر، در حال حاضر 67نفر متخصص و مدرس داخلی در رشته‌های مختلف بیمه‌ای از جمله اموال و اشخاص و همچنین حوزه‌های غیر بیمه‌ای بازاریابی، فناوری اطلاعات و سرمایه انسانی در بیمه کوثر در حال تدریس و انتقال تجربیات خود به سرپرستی‌ها و شبکه فروش هستند که در آیین نکوداشت روز معلم و هفته آموزش، بنابر تعداد ساعت آموزشی از 11نفر از این عزیزان تشکر و قدردانی شد.

وی توجه به امر آموزش را از مهمترین برنامه‌های جاری بیمه کوثر برشمرد و افزود: همواره تلاش کرده‌ایم با توجه به تاکید مدیر عامل محترم دکتر آقادادی بر نقش و جایگاه کلیدی آموزش و اصلی ضروری در توسعه سرمایه انسانی، برنامه‌های مدون و مستمر آموزشی داشته و گام‌های مؤثر در راستای افزایش مهارت و توانمندی همکاران برداریم.

رحمانی در پایان ترویج فرهنگ آموزش و یادگیری را محرک اصلی بهبود عملکرد شرکت عنوان کرد و بهره‌گیری از مدرسان داخلی را عاملی بر ایجاد انگیزه برای آموختن و مهارت افزایی سرمایه انسانی دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه