English

پیام تبریک سرپرست بانک دی به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۳

سرپرست بانک دی با انتشار پیامی، فرارسیدن نوروز 1403 را به ملت شریف ایران، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، سهامداران و کارکنان بانک دی تبریک گفت.

پیام تبریک سرپرست بانک دی به مناسبت فرا رسیدن نوروز 1403

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک دی، متن پیام علیرضا قیطاسی به این شرح است:

پیک بهاران رسید. آوای خوش بهار بانگ برمی‌آورد که «فانْظرْ إلى آثار رحْمت اللّه کیْف یحْیی الْأرْض بعْد موْتها» و جان بهاری‌اندیش چه نیک دم برمی‌آورد که « إنّ ذلک لمحْیی الْموْتى و هو على کلّ شیْءٍ قدیرٌ».

بهار، درس نو شدن از کهنگی است و منّت خدای را که با گوشه چشم کریمانه‌اش فرصت دیدن دوباره بهار را بر ما ارزانی داشت و شادباش، به اندیشه بهاری تمامی کسانی که بهاری می‌اندیشند و بهاری زیست می‌کنند.

نوروز سال 1403 در حالی فرا‌ می‌رسد که در سایه الطاف الهی و در چرخش دور گردون، توفیقی حاصل شد تا در بهار قرآن و رمضان به استقبال بهار طبیعت برویم. تقارن ماه مبارک رمضان و نوروز پیوند سنت‌های دینی و ملی و فرصت کم نظیری برای نو نوار کردن روح است.

اینجانب به نمایندگی از اعضای هیئت‌مدیره، تقارن ماه مبارک رمضان و سال نو را به ملت شریف ایران، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، سهامداران و کارکنان بانک دی تبریک می‌گویم و از درگاه حق تعالی آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان را مسألت دارم و امیدوارم با بهره گیری معنوی از لیالی پرفضیلت ماه مبارک رمضان و عمل به آنها همواره نقش مؤثری در توسعه، پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی ایفا کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه