English

بازدید جانشین سازمان اطلاعات سپاه از غرفه دستاوردهای بانک دی

سردار مهدی سیاری، جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به همراه سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از غرفه بانک دی در نمایشگاه «روایت خدمت» بازدید کردند.

بازدید جانشین سازمان اطلاعات سپاه از غرفه دستاوردهای بانک دی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی سرپرست بانک دی در این بازدید با بیان این که در حال حاضر صف پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری در این بانک صفر شده است، گفت: میزان تسهیلات پرداختی این بخش ها در بانک دی از میزان ابلاغی توسط بانک مرکزی نیز فراتر رفته است.

وی با اشاره به این که بانک دی در وصول مطالبات غیر جاری، نسبت مطالبات غیر جاری به کل تسهیلات پرداختی و نیز سرعت جذب منابع در نظام بانکی پیشرو است، اظهار کرد: املاک مازاد در اختیار بانک دی با برگزاری مزایده در حال واگذاری است و خروج از بنگاهداری در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم از رویکردهای اصلی این بانک است.

در این بازدید، سردار سیاری با قدردانی از فعالیت‌های انجام شده در جهت بهبود شرایط بانک دی، اظهار امیدواری کرد فعالیت های این بانک بیش از پیش توسعه یابد.

همچنین احسان صالحی، دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت و امیرسرتیپ فولادی، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش نیز از دیگر بازدیدکنندگان غرفه دی بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه