English

تقدیر عضو هیات رئیسه مجلس از عملکرد بانک ملت در زمینه تسهیلات ازدواج و فرزندآوری

مجتبی یوسفی عضو هیات رئیسه مجلس، از همراهی بانک ملت در ارائه تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تقدیر کرد.

تقدیر عضو هیات رئیسه مجلس از عملکرد بانک ملت در زمینه تسهیلات ازدواج و فرزندآوری

به گزارش خبرگزاری موج، مجتبی یوسفی با اشاره به همراهی مجلس برای تدوین قوانین مرتبط با ارائه تسهیلات، گفت: مصوبات خوبی در حوزه ارائه تسهیلات مسکن، ازدواج و فرزندآوری داشته‌ایم اما متاسفانه برخی  همکاری‌ها مناسب نبوده است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید نسبت به بانک‌هایی که عملکرد به نسبت مثبت در حوزه تسهیلات دهی داشته‌اند برخورد تشویقی داشته باشیم، در خصوص پرداخت ۳۳ درصد بیشتر از تکالیف ابلاغی وام ازدواج توسط بانک ملت، تصریح کرد: خوشبختانه بانک ملت همراهی خوبی در حوزه تسهیلات‌دهی در خصوص تسهیل ازدواج و فرزندآوری داشته است. امیدواریم همراهی همه بانک‌ها در خصوص مصوبات مجلس برای حمایت از بنیان خانواده صورت بگیرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه هنوز با تحقق ۱۰۰ در صدی مصوبات مجلس فاصله وجود دارد اما باز هم جای تقدیر از عملکرد برخی باید قائل شد، گفت: لازم است از بانک ملت تشکر کنم زیرا توانسته رضایت‌مندی خوبی با ارائه تسهیلات به موقع کسب کند.

وی با اشاره به برخی اظهارنظرها در خصوص اینکه ارائه تسهیلات تورم‌زا است، تصریح کرد: باید بگوییم وقتی وام‌های کلان میلیاردی داده می‌شود باید این موضوع تورم مدنظر باشد نه وام‌های خرد ازدواج و فرزندآوری، از این رو با وجود برخی کاستی‌ها باید از بانک‌هایی که پای کار بوده و به وظایف خود عمل می‌کنند تشکر کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه