English

همزمان با دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع)

افتتاح ساختمان مرکزی بیمه کوثر

مراسم افتتاحیه ساختمان مرکزی بیمه کوثر همزمان با دهه کرامت و در آستانه ولادت حضرت امام رضا (ع) برگزار شد.

افتتاح ساختمان مرکزی بیمه کوثر

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط‌ عمومی بیمه کوثر ، ساختمان جدید مرکزی شرکت با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح و هیئت همراه، سهامداران عمده، دبیر کل سندیکای بیمه گران و اعضای هیئت مدیره بیمه کوثر در تاریخ 1402/03/08 به بهره برداری رسید.

دکتر آقادادی مدیرعامل شرکت در ابتدای مراسم ضمن تبریک ایام دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع) و خیر مقدم حضور مدعوین هدف از تاسیس ساختمان جدید بیمه کوثر را تمرکز نظارت ستادی، کاهش هزینه های مرتبط ساختمانی و همچنین در راستای سیاست تفویض اختیارات اجرایی به استان ها و تکریم و افزایش رضایت مشتریان و همکاران سازمانی عنوان نمود.

سردار دکتر ابن الرضا مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تشکر از تلاش های تمامی افراد در تکمیل ساختمان و تبریک تاسیس ساختمان جدید بیمه کوثر، نیروی انسانی را بزرگترین سرمایه شرکت دانسته و خدمت رسانی به مردم را به عنوان توفیقی برای کارکنان برشمرد.

گفتنی است ساختمان جدید مرکزی بیمه کوثر در محل بزرگراه شهید سلیمانی، غرب به شرق، بعد از پل سیدخندان، پلاک 1324 واقع شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی