English

با برپایی نخستین جشنواره ملی «مهر سپهر»

بانک صادرات ایران از نخبگان هموفیلی کشور تجلیل کرد

​​نخستین جشنواره ملی «مهر سپهر» به همت بانک صادرات ایران و با هدف حمایت از نخبگان ممتاز و موفق کانون هموفیلی ایران برگزار شد.

بانک صادرات ایران از نخبگان هموفیلی کشور تجلیل کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، همزمان با روز بیمارهای خاص و صعب‌العلاج و برگزاری این جشنواره، نخبگان و دانشجویان و دانش‌آموزان ممتاز عضو کانون بیماران هموفیلی ایران طی مراسمی با عنوان نخستین جشنواره ملی «مهر سپهر» به همت بانک صادرات ایران و همکاری این کانون مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند.

بانک صادرات ایران بر اساس مسئولیت‌پذیری اجتماعی برخاسته از فرهنگ پرمهر پیشکسوتان و همکاران شریف خود و عمل به مسئولیت اجتماعی، در این جشنواره ضمن حمایت از بیماران خاص، تشویق و ترغیب جوانان نخبه، دانش‌آموزان و دانشجویان ممتاز و موفق مبتلا به هموفیلی را نیز در دستور کار خود دارد و نخستین رویداد حمایتی خود در این زمینه را با عنوان جشنواره ملی «مهر سپهر» برگزار کرد.

نازنین فرزادی‌فر، مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره کانون هموفیلی ایران در افتتاحیه این جشنواره با قدردانی صمیمانه از حمایت و توجه مدیرعامل بانک صادرات ایران، افزود: بیماران هموفیلی می‌توانند تاریخ‌ساز باشند. تلاش‌ها و موفقیت‌های نخبگان هموفیلی‌ از این جهت قابل‌توجه و جذاب‌تر است که جوانان، دانشجویان و دانش‌آموزانی در مسیر تحصیل و زندگی با این بیماری دست و پنجه نرم می‌کنند، در مقایسه با سایر افراد، موفقیت‌ها و نتایج تلاش‌شان به مراتب تحسین‌برانگیزتر است.

در این جشنواره که با حضور اعضای کانون هموفیلی و خانواده آنها برگزار شد، علاوه بر اجرای برنامه‌های متنوع، از 50 نخبه، دانشجو و دانش‌آموز برتر این کانون تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه